.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بانوان نقش اساسی در ثبات و پايداری جامعه دارند
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار مازندران گفت: بانوان با مشارکت در عرصه های مختلف نقش اساسی در ثبات و پایداری جامعه دارند.

به گزارش شمال نیوز،احمد حسين زادگان در ديدار با بانوان شاغل در استانداري، با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: تقویت خانواده یکی از محورهای مهم خدمت در دولت دوازدهم است. که در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری وجود دارد.

وی با اشاره به اين كه خانواده سالم تعاریف مشخصی دارد، ادامه داد: محوریت خانواده به عنوان کانون تعالی و رشد در نزد همه دنیا مورد توجه قرار دارد و هرچقدر جوامع آسیب های اقتصادی و اجتماعی بیشتری را متوجه می شوند بیشتر به اهمیت خانواده پی می برند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به سیاست های ابلاغی دولت،مدیران دستگاه ها تا پایان فروردین ماه ۹۷ مهلت دارند سهمیه ۳۰ درصدی مدیریت بانوان را عملی سازند،گفت: با حمایت استاندار و مسئولان استانی واگذاری مسئولیت ها به بانوان درمازندران اجرایی می شود تا شاهد پیاده سازی سیاست های دولت در این عرصه برای شکوفایی استعدادهای بانوان باشیم.

وي با تاکيد بر نقش زنان در مديريت مسائل خانواده، اظهار کرد: نقش محوري زنان در تربيت فرزندان و بسياري ازشاخص هاي رفتاري و شخصيتي برجسته است.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران خاطرنشان كرد: زنان شاغل علاوه بر تکاليف همسرداري و خانوادگي ماموريت هاي شغلي نيز برعهده دارند بنابراين توجه به نشاط اجتماعي و سلامت آنان امري ضروری است.

حسین زادگان با بيان اين كه ورزش علاوه بر سلامت جسم ،در شادابي روان هم تاثير شگرف دارد،ادامه داد: اختصاص زمان و مكان براي ورزش بانوان در استانداري به صورت پایلوت اجرا مي شود.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران با بيان اين كه این طرح از استانداري آغاز و در تمامي ادارات اجرا خواهد شد تاكيد كرد:امیدواریم با کمک این طرح نشاط در بانوان ايجاد شده و در نهايت خانواده و جامعه اي با نشاط داشته باشيم.

وي با اشاره به ويژگي ممتاز بانوان ايران اسلامي در عرصه هاي مديريتي در حوزه هاي مختلف اظهار داشت: آنچه مشخص است بانوان در پذيرش مسئوليت ها ريزبين تر، علاقه‌مند‌تر، عاطفي‌تر و دلسوزترهستند و اين ويژگي ها در پيشبرد بسياري از امور كارساز است.

حسین زادگان با بيان اين كه واگذاری مسئولیت ها یک رویکرد دینی دارد خاطر نشان كرد: توانمندسازی زنان، حساس سازی سیاست گذاران کشوری و استانی برای واگذاری مسئولیت ها را با جدیت دنبال مي كنيم .

وی با اشاره به اين كه زنان با حضور موثر در عرصه هاي مختلف اعتقادي، ديني، اجتماعي و فرهنگي نقش اساسي در ثبات و پايداري جامعه دارند اظهار داشت:با بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های خانواده برای رفع مشکلات و آسیب های این نهاد مهم و تاثیرگذار اقدام شود ./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.736 seconds.