.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وعده بزرگ اسلامی برای اتمام همه پروژه های نیمه تمام در سال 97؛
استاندار : نباید سخن از بابلی ،قائم شهری و یا ساروی کرد
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت: همه پروژه‌های نیمه‌تمام مازندران در سال 97 باید به سرانجام برسد و سال آینده سال پایان پروژه‌های نیمه‌تمام استان تلقی شود.....
استاندار : نباید سخن از بابلی ،قائم شهری و یا ساروی کرد

شمال نیوز :  آخرین جلسه شورای اداری استان مازندران با چند معارفه که مهمترین آن معری رسمی احمد حسین زادگان به عنوان معاون سیاسی ، امنیتی استاندار بود برگزار شد .

به گزارش شمال نیوز ، استاندار مازندران گفت: همه پروژه‌های نیمه‌تمام مازندران در سال 97 باید به سرانجام برسد و سال آینده سال پایان پروژه‌های نیمه‌تمام استان تلقی شود.

محمد اسلامی در جلسه شورای ادرای مازندران اظهار کرد: سال جاری متفاوت است و با ایام ماه رجب آغاز می‌کنیم.

وی تصریح کرد: انتظارات که دولت از ما و مطالباتی که مردم دارند به عنوان تکلیف برای ما مسئولیت‌آور است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: برش 97 دستگاه اجرایی به صورت کمی و شهرستان محور در مقابل روی مدیران باشد و از ادارات شهرستانی این موضوع مطالبه شود.

این مسئول ادامه داد: برنامه‌محوری برای دستگاه‌ها یک ضرورت است، توجه به اهداف کمی که در سازمان برنامه بودجه استان ابلاغ شده است باید مقابل چشمان ما باشد و در تکالیف روزانه متعهد و پیگیری کنیم.

اسلامی در ارتباط با اعتبارات تملک دارایی، گفت: تعین تکلیف پروژهای نیمه تمام باید انجام شود، سال 97 سال تعین تکلیف پروژه‌های برنامه‌ریزی شود.

وی با اعلام اینکه پروژه‌های که دارای ردیف بودجه پایدار است، باید توسط مسئولان پیگیری شود، گفت: این پروژه‌ها باید به ثمر برسد.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: پروژه‌های توسعه بدون تحرک و دستگاه‌ها به سرانجام نمی‌رسد و انتظار داریم که در سال 97 دستگاه آنچه را که در شورای برنامه‌ریزی و توسعه در ردیف استانی و ملی ابلاغ می‌شود برای استانداری تبیین کرده و به صورت ماهانه به استانداری گزارش شود.

این مسئول بحث اساسی مردمی‌سازی اقتصاد و نقش مردم باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: برون‌سپاری در دستگاه اجرایی مورد توجه قرار گیرد و تصدی‌گری دولت در استان باید مورد توجه قرار گیرد.

اسلامی با اعلام اینکه در توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاهد کاهش تصدی‌گری استان هستیم، گفت: در این حوزه مازندران رتبه نخست را کسب کرده است.

وی با اعلام اینکه بیکاری امروز دغدغه بزرگ خانواده‌ها است، ادامه داد: همه باید نسبت به معضل بیکاری اهتمام داشته باشیم و با فکر و برنامه و ممارست دقیق زمینه رفع بیکاری قابل رفع است.

استاندار مازندران اظهار کرد: در هر شهرستانی همه دستگاه‌های مربوطه نیاز به منابع مالی دارند که تامین شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر همکاری در استان به صورت مناسب انجام شود، جذب نیرو اتفاق می‌افتاد، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای که بزرگ‌ترین مرکز کشور است ظرفیت مناسبی دارد،همه کسانی که در این مراکز دوره دیدند شاغل هستند از این ظرفیت برای مهارت‌آموزی استفاده کرد.

اسلامی با اعلام اینکه برای توسعه و رفع موانع تولید تنها تزریق پول کار ساز نیست، گفت: دگرگونی فکری در نگاه و رفتار ما باید ایجاد شود.

وی خواستار نظارت بر سیستم‌های اداری شد و افزود: چرا اجازه می‌دهید که یک کارمند هر طور دلش می‌خواهد که با مردم رفتار کند.

استاندار مازندران اضافه کرد: مردم حق دارند که لحن‌شان هر طور دوست دارند تنظیم کنند، ما مسئولان نباید مقابله به مثل کنیم باید ضریب تحمل خودمان را افزایش دهیم، رعایت حقوق ارباب رجوع و وظیفه ما است که به مردم پاسخ دهیم.

این مسئول بیان کرد: در هر اداره‌ای باید مباشر تعریف شود، زیبایی جمهوری اسلامی در رفتار با مردم و ارباب رجوع باید به خوبی مشخص شود.

اسلامی با اعلام اینکه عدم رفتار مناسب با مردم در ادارات به یک فرهنگ تبدیل شده است، گفت: این فرهنگ باید از استان مازندران رخت ببندد.

باید سخن از بابلی ،قائم شهری و یا ساروی کرد

تیم لیگ برتری استقلال تهران و تیم دسته اول خونه به خونه بابل توانستند با شکست رقبای خود به مرحله نهایی جام حذفی باشگاه های کشور برسند و استاندار مازندران در پیامی این موفقیت را به جامعه ورزش دوستان تبریک گفت.

محمد اسلامی در این جلسه گفت که نباید سخن از قرمز ، آبی ، بابلی ،قائم شهری و یا ساروی کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه متاسفانه استان با سابقه تاریخی در فوتبال و بازیکن سازی اکنون تیمی در لیگ برتری ندارد و باید همه تلاش کنند تا تیم فوتبالی در آوردگاه لیگ برتر داشته باشیم ، ادامه داد: تیم های فوتبال استان از افتخارات هستند و نباید سخن از این تیم یا آن تیم به میان آورد تا اسباب دلخوری مردم شود.

خانه تکانی در دستگاه های اجرایی مازندران

استاندار مازندران گفت که نوروز فرصتی برای تغییر و تمیزی است و مدیران دستگاه های اجرایی همانطوریکه خانه تکانی و نظافت منزل خودشان را اهمیت می دهند باید وضعیت فیزیکی ساختمان ها و ادارات را مورد توجه و نظافت قرار بدهند.

اسلامی افزود: مازندران میزبان هزاران مسافر و گردشگر است و وضعیت ظاهری دستگاه های خدمات رسان باید تمیز و خوش ظاهر باشد ، پس در نظافت و ظاهر شیک و زیبای ساختمان ها و محوطه های دستگاه های اجرایی خود کوشا باشید.

 منابع طبیعی خودش را به عالم و آدم نشان بدهد

استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان سراغ مدیر کل منابع طبیعی استان را گرفت و گفت: منابع طبیعی مازندران باید خودش را با ترویج کاشت درخت به عالم و آدم نشان بدهد.

وی افزود: شخصی به من گفت که بیش از ۱۰ میلیون نهال در مازندران می کارم که اگر ۲میلیون نهال بکارد شاهکار است .

 استانداری یکی از بدهکاران به شرکت توزیع برق استان مازندران

قاسم شهابی مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران که با درخواست استاندار گزارشی از وضعیت طلبکاری بیش از ۱۷۰میلیارد تومانی شرکت داده بود از استاندار خواست تا تذکر لازم به برخی از مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران نسبت به پرداخت بدهی خود بدهد.

اسلامی گفت که استانداری خودش بدهکار است اما مدیران باید نسبت به پرداخت بدهی خود به شرکت برق اقدام کنند تا طرح های توسعه ای برقی در استان عملیاتی شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

منصف 21 اسفند 1396
جناب آقای اسلامی استاندار محترم، درست فرمودید که ساختمانهای اداری نیاز به نوسازی ظاهری و تمیزی دارند اما بالاتر از آنها تحول در مدیریت و اداره ی این سازمانها هست که پر هستن از مدیران بازنشسته و بی انگیزه که نمیتوانند موتور متحرکه برای توسعه ی استان باشند چرا که توان عملیاتی طرحها و پروژه ها را ندارند که نیاز هست هرچه زودتر مدیران جوان و با انگیزه و کار آزموده جای آنها بیایند.
نا شناس 22 اسفند 1396
منصف بسیار عالی فرمایش کردند انصافا باید منابع انسانی دستگاههای اجرایی دلسوز ومسئولیت پذیر باشند نه دنبال جناح بندی خودشان
نا شناس 21 اسفند 1396
سلام
بله با اسم شهر ها بازی نکنیم.
خوب راهکار بدهید
شما هم که شعاری شروع کردی
پنج تا از پست های مدیریتی هر نهاد شهرستانی را به افراد جوان بسپارید
چند قدم از دنیای جهان چندم جلو بیفتید
افراد بازنشسته و چند شغله را از مشاغل دولتی و نیمه دولتی دور کنید
زمین های دولتی دارای زمینه سازی برای اشتغال را واگذار کنید
به جای وام انفرادی خود اشتغالی وام گروهی با برنامه کاری اعطا کنید
در استان های شمالی برای افزایش درآمد حاصل از گردشگری برنامه و راهکار ارائه دهید
در مقابل مشکلات مردم که خیلی از این مشکلات از نبود تدبیر در وجود شما و همکاران و تصمیم گیرندگان حاصل شده با برخورد مناسب و تغییر رفتار واکنش مثبت نشان بدهید
...


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 6.091 seconds.