.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد جدی با متخلفان چهارشنبه‌سوری در مازندران
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: با هرگونه اقدامی که در چهارشنبه آخر سال موجب سلب آسایش و آرامش مردم و برهم زدن نظم و امنیت عمومی شود به شدت برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران سیدیونس حسینی‌عالمی با توجه به در پیش بودن سال نو در مورد متخلفان چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: همواره عده‌ای از افراد سودجو و فرصت‌طلب به بهانه برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال و با هدف منافع مادی خویش اقدام به تهیه، توزیع و خرید و فروش مواد منفجره ، محترقه و مشتقات آن می‌کنند و از سویی دیگر نیز افرادی از اراذل و اوباش هم با سوء استفاده از فضای موجود ، موجبات ایجاد رعب و وحشت و همچنین تخریب اماکن عمومی و اموال شخصی را فراهم می‌کنند و باعث تضییع حقوق شهروندان و آسیب های روحی به اطفال ، سالخوردگان و بیماران می‌شوند.

وی ادامه داد: دادستانی مرکز استان و ستاد پیشگیری و مبارزه با جرایم خاص استان مازندران علاوه بر هشدار به پرهیز از ارتکاب جرم و ضرورت رعایت قانون به آن دسته از افرادی که درصدد تخلّف از اجرای قانون و ارتکاب جرایم مزبور هستند ؛ اعلام می‌دارد با هرگونه اقدامی که موجب سلب آسایش و آرامش مردم و برهم زدن نظم و امنیت عمومی شود وفق مواد 618، 619 و 620 قانون مجازات اسلامی و بند2 قانون تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و سایر مقررات موضوعه قاطعانه برخورد می‌کند .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران بیان کرد: ضابطان قضایی به‌ویژه نیروی انتظامی مکلف هستند درصورت مواجهه با مرتکبان این‌گونه جرایم، آنان را شناسایی ، دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به تمامی دادسراهای سراسر استان معرفی کنند.

این مسؤول در ادامه تاکید کرد: پرونده‌های این افراد نیز در شعب ویژه به‌صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت رسیدگی و برخورد قاطع قانونی صورت پذیرد.

حسینی ادامه داد : واحدهای صنفی متخلّفی که مبادرت به نگهداری، و عرضه مواد محترقه و منفجره ممنوعه نمایند، ضمن معرفی متصدی آن به مقام قضایی ، تا پایان تعطیلات نوروزی پلمب می‌شود و نیز وسایل نقلیه موتوری اعم از خودرو و موتورسیکلت که ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت کنند، علاوه بر ارجاع پرونده به دادسراها ، تا پایان تعطیلات نوروزی در توقیف خواهند ماند.

وی در پایان گفت: امید است شهروندان علاوه بر پرهیز از هرگونه برنامه‌های همراه با آسیب‌های اخلاقی ، جانی و مالی، هیجانات کاذب ، آتش‌بازی‌های خطرناک همراهی و همکاری لازم را با پلیس و سایر خدمت‌گزاران جامعه در تامین امنیت معمول و شکایات و موارد مخل نظم و آسایش عمومی را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 مرکز فوریت‌های پلیسی یا به دادسراهای سراسر استان گزارش کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.