.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گسترش بارندگی از فردا در آسمان مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از فردا شب تا روز سه‌شنبه با تقویت جریانات شمالی و عبور متناوب امواج تراز میانی بارش‌ها در آسمان مازندران گسترش می‌یابد.

به گزارش شمال نیوز،احمد اسدی اظهار کرد: بیشینه دما طی 24 ساعت گذشته مربوط به بلده با 15 درجه و کمینه دما بلده با سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

وی با اشاره به بارش‌های پراکنده در مازندران، افزود: بیشترین بارش از ایستگاه باران‌سنجی چمستان نور حدود 10 میلی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز تا فردا بارش‌ها پراکنده در آسمان استان تداوم دارد، اضافه کرد: فردا شب تا روز سه‌شنبه با تقویت جریانات شمالی و عبور متناوب امواج تراز میانی بارش‌ها در آسمان مازندران گسترش می‌یابد.

این مسؤول یادآور شد: بارش‌ها طی این مدت در ارتفاعات و مناطق سردسیر کوهستانی مازندران به‌صورت ابری، مه‌آلود و بارش‌های پراکنده برف و باران خواهد بود.

اسدی تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز چهارشنبه تا جمعه با استقرار جوی نسبتاً پایدار انتظار داریم آسمان مازندران به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: دریا امروز موج کوتاه، فردا افزایش موج و روز سه‌‌شنبه به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت آماده‌سازی زمین جهت کاشت برنج و استفاده از بارندگی‌های اخیر و خزانه‌گیری، خاطرنشان کرد: تهویه انبارهای میوه و تنظیم دریچه‌ها با توجه به شرایط آب و هوایی، ادامه هرس سبک درختان مرکبات ( هسته‌داران و دانه‌داران )، کنترل دما، رطوبت، تهویه مناسب و بستن دریچه‌ها در گلخانه‌ها به هنگام شب و بروز باد، سرما از دیگر توصیه‌های ما به شمار می‌رود.

اسدی گفت: پایان هفته جاری با توجه به استقرار جوی پایدار فرصت مناسبی برای انجام کارهای خانه‌تکانی در مازندران است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.146 seconds.