.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارزش سهام عدالت اعلام شد
رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان این‌که ارزش سهام عدالت در بازار حدود ۲.۵میلیون تومان است، از دفع ۱۰۰ حمله سایبری به سامانه سهام عدالت طی یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،پوری‌حسینی در آیین نکوداشت ساماندهی سهام عدالت که در سالن اجلاس سران برگزار شد با اشاره به اینکه در یک سال گذشته سامانه سهام عدالت پاسخ‌گوی ۴۹ میلیون ایرانی بوده است، گفت: در این یک سال بیش از ۱۰۰ حمله سایبری به این سامانه شده است که هیچ کدام توقفی در روند خدمت‌رسانی ایجاد نکرده است.

وی افزود: در این مدت برای ۴۹ میلیون نفر صورت‌حساب صادر شده و از این افراد کد شبای بانکی نیز دریافت شده است.

به‌گفته پوری‌حسینی سود سهام عدالت نیز از دی ماه امسال بدون مراجعه به بانک یا تعاونی‌های شهرستانی از طریق اینترنت به مردم ارائه شده است.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: در دولت یازدهم، وزیر پیشین اقتصاد طیب‌نیا زمانی که از من خواست به سازمان خصوصی‌سازی بیایم، سهام عدالت هیچ‌نوع ساماندهی نداشت. البته اولین آیین‌نامه سهام عدالت در دولت هشتم توسط خود من نگاشته شد و امروز ۴۹ میلیون نفر صورت‌حساب خود را از طریق سامانه سهام عدالت دریافت کرده‌اند و این موضوع نشان می‌دهد سهام عدالت ساماندهی شده است.

پوری‌حسینی با بیان اینکه ارزش سهام عدالت در بازار حدود ۲.۵ میلیون تومان است، گفت: یک خانوار ۵ نفره عضو کمیته امداد و با درآمد پایین از طریق سهام عدالت دارای دارایی ۱۲.۵ میلیون تومانی است.

وی افزود: برای نخستین بار سود قانونی به سهام عدالت پرداخت شده و برای خانوار ۵ نفره ۷۵۰ هزار تومان سود سهام عدالت پرداخت گردیده است، این در حالی بود که فرصت ۸ ماهه شرکت‌های سرمایه‌پذیر برای پرداخت سود هنوز به پایان نرسیده است.

پوری‌حسینی گفت: متأسفانه برخی در رسانه ملی سود ۲۶ هزار تومانی سهام عدالت را مسخره کردند که بهتر است این عده جواب خود را از مردم محروم کشور بشنوند.

وی گفت: در حال حاضر برای ساماندهی سهام عدالت لایحه‌ای به مجلس ارائه شده و امیدواریم مجلس اجازه فعالیت صندوق‌های قابل معامله در بورس را صادر کند تا مردم احساس بهتری نسبت به سهام عدالت و مالکیت آن داشته باشند./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.