.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شوق وصف‌ناپذیر برای سفر معنوی تا نگرانی از لغو پروازها
زمزمه‌هایی از لغو پروازهای عتبات به‌دلیل بدهی هواپیمایی ماهان به فرودگاه استان مازندران می‌شود ولی باید به این موضوع توجه شود که زائران عتبات عالیات از مدت‌ها پیش برای این سفر معنوی برنامه‌ریزی کردند.

به گزارش شمال نیوز، این روزها زمزمه‌هایی از لغو پروازهای عتبات به‌دلیل بدهی هواپیمایی ماهان به فرودگاه استان مازندران شنیده می‌شود ولی باید به این موضوع توجه شود که زائران عتبات عالیات از مدت‌ها پیش برای این سفر معنوی برنامه‌ریزی کردند.

این زائران با شوف وصف‌ناپذیر منتظر هستند به سفر معنوی معتبات مشرف شوند و سر از پا نمی‌شناسند، چرا که برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و قرار است در ایام نوروزی به سفر عتبات مشرف شوند حال به‌دلیل بدهی نمی‌توان با احساسات مردم بازی کرد.

برای ایام نوروزی چندین پرواز به مقصد عتبات عالیات پیش‌بینی شده و با توجه به تعطیلات افراد فرصت دارند بدون نگرانی به این سفر معنوی مشرف شوند لازم است با برنامه‌ریزی درست و تدبیر تفکر جدی برای همیشه به این‌گونه دغدغه‌ها پایان داده شود.

* اعزام 2 هزار زائر مازندران طی نوروز به عتبات عالیات

مدیرکل حج و زیارت مازندران در این‌باره گفت: برای اعزام زائران به عتبات در ایام نوروزی برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

حبیب‌الله ساداتی افزود: قرار است 2 هزار زائر از 23 اسفند ماه امسال تا هشتم فروردین ماه سال 97 در قالب 50 کاروان به سفر معنوی عتبات عالیات مشرف شوند.

* احتمال لغو پروازها پایین است

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران درباره وجود داشتن احتمال لغو پروازها به دلیل بدهی شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به اینکه بدهی شرکت‌ها موجب می‌شود در برنامه‌ها پیشرفت و نقدینگی نداشته باشیم، افزود: اگر وصول نشود قانونگذار می‌تواند ما را مکلف کند حق و حقوق دولت را استیفا کنیم.

سعدالله‌ وطن‌خواه با بیان اینکه براساس قانون باید پیگیری می‌کردیم الان هم در حال پیگیری هستیم، تصریح کرد: در این زمینه با شرکت ماهان مکاتباتی کردیم که تاکنون به نتیجه‌ای نرسیدیم ولی براساس وعده‌هایی که دادند امیدواریم به نقطه‌ای برسیم که هم آنان برنامه‌ها و پروازهای خود را انجام دهند و ما هم بتوانیم به مطالبات خود برسیم.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در پایان خاطرنشان کرد: انشالله به لغو پروازها نمی‌رسد و احتمال اینکه پروازها لغو شود خیلی پایین است.

لازم است در این زمینه تدبیری جدی اندیشیده شود تا زائران براساس برنامه‌ریزی که از قبل داشتند بتوانند به این سفر معنوی مشرف شوند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.983 seconds.