.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصاف شاگردان نکونام و رضایی در روزهای حساس لیگ‌یک
تیم فوتبال نساجی از ساعت 14:45 دقیقه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف برق شیراز می‌رود که این دیدار به صورت زنده از شبکه استانی فارس پخش می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، از سری رقابت‌های فوتبال در لیگ دسته یک، امروز چند دیدار برگزار می‌شود و تیم فوتبال نساجی در شیراز به مصاف برق جدید می‌رود.

شاگردان نکونام هفته قبل در ورزشگاه خانگی، با کادر فنی جدید در حالی که از اوایل نیمه دوم ده نفره شده بود توانست با تک گل الجبوری بر مس کرمان غلبه کند تا هواداران پرشمار این تیم همچنان امیدوار به ادامه رقابت‌های این فصل باشند.

در آن‌طرف میدان برق جدید شیراز در نخستین سال حضور خود در لیگ یک با وجود نتایج خوب در نیم فصل یک، به علت مشکلات مالی چندین بازیکن تاثیرگذار خود را از دست داد و مهابادی سرمربی مؤفق این تیم به قائم‌شهر آمد ولی هشت هفته بیشتر در نساجی دوام نیاورد و با نتایج ضعیف جای خود را به نکونام داد و اسماعیل اسماعیلی سرمربی نام آشنای قائم‌شهری‌ها سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت و وی هم به علت کسب نتایج ضعیف کنار گذاشته شد تا رحمان رضایی نفر نخست کادر فنی این تیم شیرازی شود.

در بازی رفت، بازی رفت که در قائم‌شهر برگزار شد، ابتدا در نیمه نخست تیم برق به گل رسید و سپس نساجی توسط مجتبی ممشلی از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند تا نساجی با اشتباهات محرز داوری برد را با تساوی در این بازی پرحاشیه عوض کند.

از نکات جالب این بازی می‌توان به مازندرانی بودن رحمان رضایی (سرمربی)و حمید رضا فرزانه و ابراهیم تقی‌پور، اعضای کادرفنی تیم برق جدید شیراز اشاره کرد.

مجید بهروزی، ایمان شوریابی و سعید خردمند سابقه بازی در برق جدید را دارند و از آن‌سو میلاد احمدی نیز سابقه بازی در نساجی دارد و هر دو تیم در این بازی با سومین سرمربی فصل‌شان به مصاف هم می‌روند.

در جلسه هماهنگی مقرر شد که تیم برق جدید شیراز نارنجی بپوشد و نساجی مازندران هم از لباس سفید استفاده کند همچنین لباس دروازه بان برق شیراز طوسی و رنگ لباس سنگربان نساجی مازندران مشکی خواهد بود.

قضاوت دیدار امروز بر عهده رضا کرمانشاهی است و آقایان امیررضا آشورماهانی و حمیدرضا افشون وی را در این امر کمک می‌کنند.

این بازی که از ساعت 14:45 دقیقه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود به صورت زنده از شبکه استانی فارس پخش خواهد شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.232 seconds.