.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بودجه شهرداری گلوگاه کامل محقق شد
شهردار گلوگاه گفت: بودجه امسال شهرداری گلوگاه بیش از ۵۵ میلیارد ریال بود که به‌صورت کامل محقق شد.

به گزارش شمال نیوز، رمضان بابایی، شنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: بودجه سال ۹۶ شهرداری گلوگاه بیش از ۵ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان بود که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن در پنج ماه اول امسال و مابقی در پایان سال محقق شده است.

وی با اعلام اینکه با تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه شهرداری گلوگاه، از سقف بودجه عبور کرده‌ایم؛ خاطرنشان کرد: استفاده از متمم بودجه در دست انجام است و به‌زودی به شورای اسلامی شهر گلوگاه ارائه می‌شود.

شهردار گلوگاه گفت: توجه به ایجاد درآمد برای شهرداری، افزایش درآمدها و تلاش برای برون‌رفت مشکلات از برنامه‌های مهمی است که در دستور کار است و در ۶ ماه پایانی سال تاکنون، با توجه به معوقاتی که از گذشته باقی‌مانده بود؛ سامان بخشی به معوقات باقوت در دستور کار است.

بابایی ادامه داد: ۱۵۰ میلیون تومان از معوقات بازنشستگان شهرداری گلوگاه که از سال ۹۳ تاکنون باقی‌مانده بود پرداخت و ۲۰۰ میلیون باقی‌مانده است.

وی همچنین با اشاره به بدهی شهرداری به تأمین اجتماعی گفت: در این بخش هم یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بدهی داشته‌ایم که با تقسیط انجام‌شده ماهانه ۲۷ میلیون تومان بابت تسویه بدهی به تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود.

شهردار گلوگاه، توجه به زیباسازی شهر، جلوگیری از انباشت زباله و توجه به تفکیک زباله از مبدأ را ازجمله برنامه‌های مهم دانست و یادآور شد: در این بخش شهر گلوگاه روزانه ۲۰ تن تولید زباله تر و ۳۰ تن تولید نخاله و ضایعات دارد که به محل دپوی زباله در پشت کارخانه آجر ماشینی منتقل می‌شود.

بابایی گفت: رعایت نکات زیست‌محیطی در این انباشت زباله انجام‌شده است و همچنین فرهنگ‌سازی تفکیک زباله دریک پنجم از شهر در دست انجام است.

وی در مورد محل دپوی زباله گفت: این مکان ۴۰ سال دست‌نخورده باقی‌مانده بود که با هزینه ۲۲ میلیون تومانی شهرداری ساماندهی شد.

این مسئول، توجه به افزایش فضای سبز، نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی، نوسازی تجهیزات و امکانات آتش‌نشانی و به‌روزرسانی آن، نوین‌سازی مدیریت، تعریض و عقب‌نشینی حریم رودخانه و منازل مسکونی برای اجرای طرح‌های مختلف را ازجمله کارهای انجام‌شده شهرداری در ۶ ماه پایان سال، اعلام کرد.

بابایی افزود: در ۶ ماه پایان سال، با توافق‌های انجام‌شده با مالکان، ۲.۵ هکتار از حاشیه رودخانه مشی گلوگاه، آزادسازی شده است و درمجموع ۳۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع تعریض در حریم رودخانه و خیابان‌ها انجام‌شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رونق گردشگری با در اختیار داشتن دریا و جنگل در گلوگاه گفت: در سال‌های قبل، بهره‌برداری ۲۵ هکتار از اراضی توسکاچشمه به شهرداری واگذار شد تا با حفظ اکوسیستم منطقه و بدون قطع حتی یک درخت، توسعه گردشگری ایجاد شود.

این مسئول بیان داشت: حصارکشی، ایجاد سکو آلاچیق، نصب سکوهای کباب‌پزی و کاشت نهال و درخت ازجمله کارهای در دست انجام در این بخش است.

بابایی خاطرنشان کرد: ۷۰ هکتار از سواحل گلوگاه به شهرداری واگذار شد تا با جذب سرمایه‌گذار، شاهد رونق گردشگر در سواحل و رونق اقتصادی در شهر گلوگاه باشیم اما در اقدامی عجیب این اراضی در دوره فعالیت شورای اسلامی دوره چهارم، به مسکن و شهرسازی واگذار شد و اکنون برای رسیدن به این اراضی باید ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مسکن و شهرسازی پرداخت کنیم.

وی گفت: شکایت برای بازپس‌گیری اراضی ساحلی واگذارشده به مسکن و شهرسازی انجام‌شده است اما نماینده‌ای از این اداره در اولین دوره دادگاه حاضر نشده است و پس از بازپس‌گیری این اراضی در مورد چگونگی فعالیت، اظهارنظر و برنامه‌ریزی می‌شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.242 seconds.