.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتهام عجیب احمد کریمی اصفهانی به رئیس جمهور سابق :
احتمال می دهم احمدی نژاد مأمور جایی باشد
احمدی نژاد گفت «کاری می کنم که بعد از من کسی نتواند مملکت را اداره کند». این حرف گفته شده است. او گفت «باید از نردبان روحانیت بالا رفت و نردبان را انداخت» و این کار را کرد.
احتمال می دهم احمدی نژاد مأمور جایی باشد

شمال نیوز: احمد کریمی اصفهانی عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری به خبرآنلاین گفت: حداقل اینکه من را متهم به سکوت مقابل احمدی نژاد می کنید، باید بگویم این طور نیست.

من از قبل دولت نهم و دهم و زمان شهرداری او را می شناختم که چه آدم عجیب و غریب و شیادی است. همان زمان مطالبم را عرض کردم. شاید امروز به من بگویید چنین صحبتی درباره احمدی نژاد را همه می گویند ولی صحبت های من از آن زمان شهرداری بود که در آرشیو خبر رسانه ها وجود دارد

ما ملت و مردم خوبی داریم اما حافظه تاریخی مردم ما در این زمینه ضعیف است. کسی که اولش مدعی بود «من اصولگرا و تابع روحانیت و ولایتم»، دقیقا 100 درصد مخالف این عمل کرد. بعدها دیدیم که او اصلا زیرآب ولایت را می زند و می گوید «ولایت زمانی که امام زمان است جایی ندارد». حرکات، سکنات و حرف های او در جاهای مختلف این تفکر را ثابت کرده است و ملت نیز دیدند.

وقتی او در سازمان ملل آن مسئله بسیار بد را عنوان کرد، آقای جوادی آملی به عنوان فرد شناخته شده اصل مطلب را درباره او گفت یا در زمانی دیگر او در جنگل از ماشین پیاده شد و رفت چنین و چنان کرد. درباره او می گویند «از اول پی کارهای کوچک نبود». راست می گویند اگر آدم مأمور باشد، باید مراحل مختلف را طی کند و آنجا که موثر است رئیس جمهور شود و احمدی نژاد این کار را کرد.

زمانی گفتم «احتمال می دهم او مأمور جایی باشد». این حرف آن روز خیلی سنگین بود اما امروز زدن این حرف دیگر کاری ندارد. او گفت «کاری می کنم که بعد از من کسی نتواند مملکت را اداره کند». این حرف گفته شده است.

او گفت «باید از نردبان روحانیت بالا رفت و نردبان را انداخت» و این کار را کرد. چون کسی که می خواهد به مأموریتش عمل کند، باید حمایت های بعضی ها را داشته باشد، چه بهتر از حمایت روحانیت برخوردار شود و به ریاست جمهوری برسد. جالب این است که بعدش می گوید «دروغ باید آنقدر بزرگ باشد که خانواده خود آدم هم نسبت به او شک نکند». احمدی نژاد این هنر را داشت و بردوش این مردم سوار شد اما او نه اولی بود و نه آخری.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.