.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنج پرمحصول در مازندران خرید تضمینی می شود
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: خرید برنج پرمحصول و محلی در سه مرکز استان آغاز شده است.

به گزارش شمال نیوز، سید محمد جعفری صبح شنبه در حاشیه بازدید از مرکز خرید برنج در شرق استان با بیان اینکه خرید برنج پرمحصول شیرودی و ندا و نعمت و برنج محلی در استان مازندران آغاز شد افزود: این شرکت آماده تحویل گرفتن برنج پرمحصول و برنج محلی تولید سال زراعی جاری و عاری از آفت زنده از کشاورزان مازندران است.

جعفری افزود: برنج پرمحصول شیرودی براساس هشت درصد شکستگی از قرار هر کیلو ۵۴ هزار و ۵۰۰ ریال و برنج های ندا و نعمت ۴۸ هزار و ۵۰۰ ریال و برنج محلی ۹۱ هزار ریال از کشاورزان مازندرانی خریداری خواهد شد و برنج های تحویلی کشاورزان تا ۱۵ درصد شکستگی قابل قبول است و بیشتر از ۸ درصد شکستگی براساس جدول ارائه شده از قیمت کسر خواهد شد.

جعفری در ادامه تصریح کرد: مراکز خرید شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ از تحویل محموله های اختلاط ارقام و برنج های خارجی جلوگیری خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ به مراکز دایر شده دولتی اشاره کرد و گفت: خرید برنج پرمحصول و محلی در سه مرکز ملکی شرکت غله، سیلوی شهید میرزاپور نکا و انبار بابل (انبار قندوشکر سابق) واقع در جاده گنج افروزو در شهرستان فریدونکنار ابتدای جاده بابلسر انبار شرکت غله آغاز شد.

جعفریی تاکید کرد: خرید تنها از کشاورزانی که دارای معرفی نامه از سوی سازمان جهاد کشاورزی که شامل اطلاعاتی از قبیل مقدار تولید، رقم و میزان سطح زیر کشت است انجام خواهد شد و مراکز دایر شده هیچ برنجی از دلالان و واسطه های بخش کشاورزی خریداری نخواهند کرد.

مازندران بیش از ۴۲ درصد برنج کشور را تامین می کند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.835 seconds.