.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام معاون فرماندار ؛
اسیدپاشی در آزادشهر زن جوان را روانه بیمارستان کرد+ عکس
شمال نیوز : وی افزود: براساس گزارشات رسیده، سرنشینان یک خودروی سواری پژو که در تعقیب این خانم جوان بودند، پس از ایجاد یک تصادف ساختگی، خودروی ۲۰۶ را متوقف کرده و پس از آن به سرعت بر روی شخص مذکور اسید پاشیده و متواری می شوند.....

شمال نیوز : معاون فرماندار شهرستان آزادشهر از مصدومیت یک خانم جوان بر اثر اسیدپاشی از سوی افراد ناشناس در محور خوش ییلاق ( آزادشهر – شاهرود) خبر داد.

سید غلامرضا قاضوی اظهار کرد: حوالی ساعت ۴ عصر امروز یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ که راننده آن خانم جوانی بوده است در محور خوش ییلاق مورد اسیدپاشی از سوی شخصی ناشناس قرار گرفت.

وی افزود: براساس گزارشات رسیده، سرنشینان یک خودروی سواری پژو که در تعقیب این خانم جوان بودند، پس از ایجاد یک تصادف ساختگی، خودروی ۲۰۶ را متوقف کرده و پس از آن به سرعت بر روی شخص مذکور اسید پاشیده و متواری می شوند.

وی گفت: با اعلام این حادثه، نیروهای امدادی به سرعت به محل اعزام شده و خانم جوان را به دلیل سوختگی ۴۰ درصد که در ناحیه گردن و پایین تر ایجاد شده بود به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس انتقال دادند.

قاضوی خاطرنشان کرد: وضعیت عمومی مصدوم در حال حاضر پایدار گزارش شده است و تحقیقات برای دستگیری عامل یا عاملان اسید پاشی و روشن شدن انگیزه این سوءقصد از سوی نیروی انتظامی در حال انجام است.

Golestanema15

منبع: ایران آنلاین


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.3 seconds.