.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصادفات منجر به فوت در مازندران ۵ درصد کمتر شد
فرمانده انتظامی مازندران از کاهش پنج درصدی میزان تصادفات منجر به فوت سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار سیدمحمود میرفیضی پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای انتظامی و کلانتری های ساری از آمادگی کامل  همه  واحدهای پلیس در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود: با تمامی دستگاههای خدمت رسان در طول ایام تعطیلات نوروزی هماهنگی لازم  برای ارائه خدمات مطلوب به مردم صورت گرفته است.

وی از صدور ۱۴۱ هزار جلد گواهینامه در سال ۹۶ خبرداد و گفت: این میزان صدور گواهینامه  نسبت به سال گذشته با ۱۴ درصد افزایش روبرو بوده است و حدود شش هزارو ۷۰۰ دستگاه در استان در ۱۱ ماهه اخیر شماره گذاری شده است.

سردار میرفیضی مازندران را جزو سه استان پرتردد کشور خواند و تصریح کرد: در ۱۱ ماهه اخیر با ثبت ۵۴۰ میلیون تردد در سطح استان، مازندران از نقاط پرتردد کشور محسوب می شود.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه نزدیک به ۹ هزار و ۹۷۱مورد تصادف در ۱۱ماهه اخیر در کل استان به ثبت رسیده است افزود: از این میزان ۴۶ درصد تصادفات  در داخل شهرها و ۵۴ درصد در بیرون شهرها اتفاق افتاده است.

سردار میرفیضی یادآور شد: از میزان کل تصادفات در استان ۵درصد منجر به فوت شده و ۸۵ درصد منجر به جرح و ۱۰درصد نیز تصادفات خسارتی بوده اند.

وی با بیان اینکه ۲.۲درصد تصادفات کشور مربوط به مازندران است اظهار داشت: با توجه به تعداد تردد بالای خودروها در استان این میزان از تصادفات از قانونمندی مردم استان در خصوص رعایت مسائل ترافیکی خبر می دهد هر چند که امیدواریم این میزان نیز کاهش یابد.

فرمانده انتظامی مازندران ازکاهش پنج درصدی آمار فوت در تصادفات نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در ۱۱ ماهه امسال ۵۶۷ نفر در مازندران در تصادفات جاده ای و شهری جان خود را از دست داده اند که سهم مازندران از تعداد فوتی های تصادف در کشور  ۳.۸دهم است.

سردار  میرفیضی از افزایش ۵۸درصدی تماس های مردمی با واحد ۱۱۰  فوریت های پلیسی خبرداد و گفت: در ۱۱ ماهه اخیر ۵۲۲ هزار تماس با فوریت های پلیسی برقرار شد که از این تعداد نزدیک به ۸۰هزار تماس منجر به عملیات شده است و افزایش ۹۶درصدی را نسبت به گذشته شاهد بوده است.

وی در خصوص سامانه ۱۹۷ حوزه نظارت همگانی بر عملکرد پلیس اظهار داشت: در این خصوص ۵۱هزار تماس برقرار شد که نسبت به گذشته رشد ۹۲درصدی را شاهد بودیم و از این میزان تماس که در قالب شکایت، انتقاد وتقدیر انجام شد ۲۰درصد تقدیرها از عملکرد پلیس افزایش داشته است و کاهش ۵۲درصدی میزان شکایت از پلیس را شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی مازندران به فعالیت های حوزه اجتماعی ناجا پرداخت و  ادامه داد : شش هزار مراجعه برای دریافت خدمات مشاوره ای به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی مازندران صورت گرفته که ۱۱درصد افزایش را داشته است .

سردار میر فیضی یادآور شد: تعداد پرونده های ارجاعی به بخش های مشاوره ای و اجتماعی  ۲۱هزار پرونده بوده است که ۷۵درصد افزایش پیدا کرده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.658 seconds.