.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشن نیکوکاری در ۶۰ پایگاه در مازندران کلید خورد
جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور مردم و با شعار « جوانه لبخند می کاریم» در ۶۰ پایگاه در مازندران آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز، رضا نوروزی مدیرکل کمیته امداد مازندران صبح پنجشنبه در حاشیه حضور در یکی از پایگاه های کمیته امداد غرب مازندران گفت: مردم نوعدوست استان با حضور در این پایگاه ها بهترین بهار را برای نیازمندان رقم خواهند زد.


وی افزود:جشن نیکوکاری فردا ۱۸ اسفند در میعادگاه های نماز جمعه در مازندران برگزار می شود و با حضور مردم نوعدوست استان شاهد لبخند شادی بر چهره نیازمندان خواهیم بود.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: مردم نوعدوست استان،می توانند به دفاترکمیته امداد درشهرستانهای مازندران مراجعه و یا کمک های خود را به شناسه ۱۳۳۳ شعب بانک صادرات که قابل واریز درسراسر استان است، اقدام و یا باشماره گیری آنی پرداخت #۰۱۱*۱*۸۸۷۷*با تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود ، در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

نوروزی با تقدیر از همراهی و مشارکت همه مردم نوعدوست مازندران با کمیته امداد در راستای ارائه خدمات بهتر به مددجویان ،از همه مردم نوعدوست استان خواست تا با حضور در این جشن با کمیته امداد جهت خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان همکاری کنند.

۵۲ هزار خانوار مازندارنی تحت پوشش کمیته امداد هستند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.