.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امنیت مردم خط قرمز پلیس است/اجرای طرح نوروزی با ۱۵۰۰ گشت
فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است به هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال هشدار داد تا با آرامش و آسایش مردم بازی نکنند.

به گزارش شمال نیوز، سردار سیدمحمود میرفیضی صبح پنجشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه پلیس همیشه آماده است به درپیش بودن چهارشنبه آخر سال اشاره و اضافه کرد: هر سال شاهد برخورد منطقی مردم و کاهش آمار حوادث در این زمینه هستیم.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر از سنت گذشته خود در چهارشنبه آخر سال جدا شدیم گفت: استفاده از مواد محترقه و منفجره غیرمجاز سبب بروز حوادثی می شود و نگاه پلیس در زمینه چهارشنبه آخر سال، تعاملی و اجتماعی کردن است.

وی به مطالبه مردم از پلیس مبنی بر برقراری نظم و امنیت و برخورد با کسانی که مخل نظم و امنیت جامعه می شود گفت: آسایش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و پلیس از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با عنوان اینکه تلاش می کنیم محیط امنی برای هموطنان و هم استانی ها ایجاد کنیم گفت: تلاش می کنیم تا خسارتی به مال و جان مردم وارد نشود و در این راستا نباید شادی لحظه ای با حادثه غمبار عجین شود.

سردار میرفیضی با تاکید بر بحث محله محوری در چهارشنبه آخر سال گفت: امنیت خط قرمز پلیس است و با برهم زنندگان نظم و امنیت به شدت برخورد می شود و با استفاده کنندگان از مواد محترقه غیرمجاز برخورد خواهد شد.

وی به هنجارشکنان هشدار داد که پلیس به شدت با آن برخورد می کند و گفت: افراد و هنجارشکنانی که دستگیر شوند تا اخر تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود.

وی از خانواده ها خواست تا برای تخلیه شادی و نشاط فرزندان خود برنامه ریزی داشته باشند.

فرمانده انتظامی مازندران به شعار پلیس در طرح نوروزی « آرامش بهاری با نظم و امنیت» اشاره و اضافه کرد: طرح نوروزی پلیس و راهنمایی و رانندگی از ۲۵ اسفندماه شروع می شود  زیرا مازندران به عنوان سه استان اول کشور در مقصد و معبر سفرهای نوروزی است.

سردار میرفیضی به گستردگی حضور مسافران نوروزی و افزایش سفرها در ایام نوروز اشاره و اضافه کرد: در ایام تعطیلات برخی سودجویان و سارقان در پی سوء استفاده خواهند بود، لذا پلیس برای افزایش امنیت وپیشگیری از سرقت و افزایش نظم و امنیت برنامه ریزی هایی داشته است.

وی گفت: هزار و ۵۰۰ واحد گشت موتوری و پیاده علاوه بر پلیس افتخاری، نگهبانان محله، همیاران پلیس و غیره در طرح های نوروزی پلیس فعالیت دارند و از این تعداد ۵۶۸ گشت خودرویی، ۶۹۴ گشت پیاده در سطح استان فعال خواهند بود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.