.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آموزش وپرورش با کمبود تجهیزات مواجه است
معاون ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه با کمبود امکانات و تجهیزات در آموزش و پرورش مواجه هستیم گفت: این کمبودها با مشارکت خیران قابل رفع است.

به گزارش شمال نیوز، سید عیسی میر شفیعی صبح پنجشنبه در جشنواره خیرین مدرسه ساز ناحیه ۲ ساری ضمن تشکر و قدردانی از خیران، اظهار کرد: امروزه مفهوم توسعه به معنای تشکیل جامعه ای انسانی است که با بیشترین مشارکت و کمترین هزینه به اهداف خود برسیم.

وی با بیان اینکه کمبود امکانات و تجهیزات در آموزش و پرورش وجود دارد، گفت: این چالش ها و مشکلات می تواند با مشارکت آحاد جامعه برطرف شود.

میر شفیعی با بیان اینکه آینده نگری در توسعه نظام تعلیم و تربیت در مدرسه ها است، بیان کرد: با رشد و توسعه مدارس دانش آموزانی تربیت می شوند که سبب توسعه و پیشرفت کشور می شوند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: براساس افق ۱۴۰۴ کشور ما باید سرآمد منطقه در حوزه های مختلف شود که این امر تنها در مدرسه ها میسر است.

وی با بیان اینکه انسان های دانشمند و فرهیخته برای اعتلای کشور در امر مدرسه سازی گام بر می دارند، گفت: خیرین اندوخته های مادی و معنوی خود را برای پیشرفت کشور سرمایه گذاری می کنند که جا دارد از این فرهیختگان تشکر و قدردانی کرد.

دکتر عباسی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز ناحیه ۲ ساری با تاکید بر اینکه انسان ها باید در زمان حیات خود کار خیر را انجام دهند، اظهار کرد: خیرین در جهت رشد و اعتلای فرهنگ اسلامی و معنوی به وزارت آموزش و پرورش کمک می کنند.

وی با بیان اینکه انسان های آزاده و خردمند موفق هستند، گفت: هر انسانی می تواند درراه خیر قدم بردارد که امیدواریم همه هموطنان بتوانند در جهت اعتلای کشور در حوزه فرهنگی، اجتماعی و... اثری از خود به یادگار بگذارند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز ناحیه ۲ ساری ادامه داد: آموزش و پرورش یک پایگاه ارزشمند اجتماعی است که دانش آموزان در آن تحصیل و مهارت های زندگی را می آموزند.

دکتر عباسی یکی از اهداف برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز را برنامه ریزی مناسب برای آینده دانست و افزود: هر روز پس از عبور دبیرستان امام رضا صدای سلام و صلوات دانش آموزان را می شنوم بهشت را احساس میکنم و چه بهشتی زیباتر از اینکه در راه خیر قدم برداریم.

وی با الگو قرارگرفتن خیرین از مرحوم داراب، گفت: امروزه خیران برای توسعه و پیشرفت کشور در امر مدرسه سازی قدم برداشته اند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز ناحیه ۲ ساری به نقش مدرسه در فرهنگسازی اشاره کرد و افزود: اگر ایمان و دانش در جامعه ای افزایش پیدا کند دشمن نمی تواند در آن کشور نفوذ کند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.283 seconds.