.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بانک رسالت بدون شعبه خواهد شد
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: بانک رسالت تا سال ۱۴۰۰ بانک قرض‌الحسنه‌ای در کشور بدون شعبه خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز، محمدحسین حسین‌زاده صبح امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در استانداری مازندران اظهار کرد: آن چیزی که بر پایه نقد و تبع آن توقعاتی که از دولت وجود دارد این است که دولت‌محوری مشکلات عدیده ای را به دنبال داشته است.


وی با بیان اینکه چه کاری انجام دهیم که توقعی به جز توقع ذاتی از دولت نداشته باشیم؟ گفت: برخی از عناصر مانع کسب و کار هستند و از دولت به جز بهبود فضای کسب و کار نباید توقع داشت.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت ادامه داد: اگر بررسی کنیم پیشرفته‌ترین صنعت دنیا از کسب و کار خرد و خانگی است.


وی با اشاره به اینکه در اقتصاد مقاومتی در بعد کسب و کار خانگی نیازمند فرهنگ است و توقع اینکه دولت باید کسب و کار ایجاد کند بستگی به فرهنگ دارد، افزود: آمارهایی که براساس تعداد تسهیلات استنتاج می‌شود زیاد براساس واقعیت نیست.


مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت بیان کرد: آموزش مبتنی بر عدم وجود وظیفه کار و کار همیشه پشت میزنشینی نیست و این دو مقوله سبب ایجاد مشکلات آموزشی است.


حسین‌زاده با بیان اینکه استان کرمان جز سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی است و صدها نفر برای زیرساخت این موضوع برای کسب و کار و اشتغالزایی همکاری کردند، گفت: در مازندران هم در دودانگه فعالیت اقتصاد مقاومتی برای ایجاد کسب و کار آغاز کردیم و برای رشته‌های مختلف فعالیت شروع شده است.


وی با بیان اینکه بانک‌های کشور تخصصی نیستند، افزود: کسب و کار خرد بانک خاص خود را دارد.


مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت با اعلام اینکه تعداد شعبه‌های این بانک در ابتدای امسال از ۲۸۳ شعبه به ۲۲۷ شعبه کاهش یافته است، گفت: تا سال ۱۴۰۰ بانک قرض‌الحسنه‌ای در کشور بدون شعبه خواهد بود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.