.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع اعتراض‌آمیز کارگران نساجی و مطالبه حقوق معوقه/هیچ خبری از عیدی نیست
جمعی از کارگران نساجی شماره یک قائم‌شهر نسبت به دریافت مطالبات خود معترض بودند و به شهرداری رفتند تا سخنان خود را به گوش شهردار برسانند.

به گزارش شمال نیوز، قصه دنباله‌دار کارخانه نساجی اگر روزی تبدیل به سریال شود بی‌شک رکورد  سریال‌های طولانی پخش شده از صدا و سیما در طول این چندسال را خواهد شکست.

قصه کارگرانی که پشت ماشین‌آلات نخ‌ریسی و رنگرزی عمرشان گذشت و به امید آینده‌ای روشن شب را روز و روزها را به شب می‌دوختند.

حال چند سالی از روزگاران خوش صنعت و کارخانه‌های نساجی در قائم‌شهر می‌گذرد و از کارخانه نساجی شماره دو ٬جز تلی از بغض و حسرت که پیکره شهر خسته را نازیبا کرده چیزی به یادگار نمانده است طوری که تا چندسال آینده واژه نساجی برای همگان غریب و ناملموس خواهد بود.

سوء مدیریت‌ها طی چندسال اخیر بلایی بر سر نساجی و صنعت این شهر آورد که تاکنون هیچ طناب تدبیری نتوانست آن را از اعماق چاه ندانم‌کاری بیرون کشد.

گرچه طی سال‌های اخیر مسکن‌های موقت به جان دو نساجی دیگر تزریق شد ولی یکی از آنها هنوز درگیر چه کنم های سیاسی و مدیریتی است و کارگران آن با مشکلاتی از جمله بلاتکلیفی و نداشتن آینده ایمن شغلی و حقوق معوقه دست و پنجه نرم می‌کنند.

هراز چندگاهی دمل این مشکلات سرباز می‌کند و کارگران معترض را به خیابان می‌کشاند تا شاید بزرگان شهر درمانی قطعی برای این زخم کهنه و قدیمی تجویز کنند.

یکی از کارگران جوان کارخانه نساجی قائم‌شهر که در جمع اعتراض کنندگان امروز بود با بیان اینکه از بهمن ماه حقوقی دریافت نکرده‌ایم و وضعیت نابسامان است، اظهار کرد: هیچ‌کس به کارخانه بها نمی‌دهد و هیچ کدام از حرف‌ها عملی نشد.

وی افزود: چند روزی تا رسیدن سال جدید باقی نمانده و هنوز هیچ خبری از عیدی نیست.

این کارگر تصریح کرد: خرید کارخانه توسط شهرداری هیچ مزیتی برای ما نداشت و تغییری در روند کار حاصل نشد.

وی با اشاره به اعتراض امروز کارگران نساجی گفت: طی صحبت‌های امروز قرار شد تا دوشنبه حقوق بهمن را واریز کنند.

 ظهر امروز جمعی از کارگران نساجی شماره یک قائم‌شهر نسبت به دریافت مطالبات خود معترض بودند و به شهرداری رفتند تا سخنان خود را به گوش شهردار برسانند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.