.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امیری: باشگاه نساجی آمادگی پرداخت هزینه تست دوپینگ تمام تیم‌ها را دارد
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: باشگاه نساجی حاضر است برای پاک‌سازی فوتبال از پدیده زشت دوپینگ هزینه تست دوپینگ تمامی تیم‌های حاضر در مسابقات تا پایان فصل را پرداخت کند.

به گزارش شمال نیوز، دوپینگ یکی از مسائلی است که همواره در بین رشته‌های ورزشی وجود داشته و عده‌ای سودجو درصدد آن هستند تا با استفاده از این موضوع بتوانند جایگاه ورزشکار و تیم خود را در میادین مختلف ارتقاء بخشند.

این پدیده زشت در ورزش چند هفته‌ای است که در مسابقات لیگ یک فوتبال سروصدا به‌پا کرده تا جایی که اعتراض بیشتر مربیان را هم به‌دنبال داشته است و آنها استفاده از دوپینگ در ورزش را امری غیرورزشی و ناجوانمردانه بر شمردند.

این اعتراضات در حالی شکل گرفت که شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از بازیکنان تیم‌های بالای جدول در لیگ دسته یک، از بازیکنی در ترکیب خود استفاده می‌کرد که تست دوپینگ وی مثبت اعلام شده است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در گفت‌و‌گویی با بیان اینکه اراده جدی برای مبارزه با پدیده دوپینگ به چشم نمی‌خورد، اظهار کرد: باشگاه نساجی حاضر است برای پاک‌سازی فوتبال از پدیده زشت دوپینگ هزینه تست دوپینگ تمامی تیم‌های حاضر در مسابقات تا پایان فصل را پرداخت کند.

علی امیری افزود: به عنوان یک باشگاه فرهنگی و ورزشی این پیشنهاد را به سازمان لیگ ارائه می‌کنیم چراکه بر این باوریم که ورزش باید ترویج کننده فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در جامعه باشد.

وی در پایان گفت: شنیده‌ایم که تست دوپینگ بازیکن یکی از تیم‌های لیگ دسته یک مثبت بوده و امیدواریم هر چه سریع‌تر نام بازیکن مورد نظر اعلام و با باشگاه و بازیکن مربوطه برخورد قانونی شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.203 seconds.