.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور استاندار مازندران ؛
برگزاری توديع و معارفه مدير كل بانوان و خانواده استانداري مازندران
شمال نیوز :مقام عالي دولت در مازندران، در اين مراسم با اشاره به اين كه بايد از ظرفيت جوانان و افكار نو و خلاق در جهت توسعه بخش هاي مختلف بهره گيري شود، خاطر نشان ساخت: نقش بانوان در اداره جامعه باید روزافزون شود.....
برگزاری توديع و معارفه مدير كل بانوان و خانواده استانداري مازندران

شمال نیوز : استاندار مازندران، در آيين توديع و معارفه مدير كل بانوان و خانواده استانداري، گفت: نقش بانوان در اداره جامعه باید روزافزون شود.

به گزارش روابط عمومي استانداري، محمد اسلامي در اين جلسه با بيان اين كه جوانگرایی، زمینه فکر نو و خلاق در مدیریت را فراهم می کند، ياد آور شد: اهتمام ويژه به كاهش معدل سني مديريت و بكارگيري بانوان و جوانان در گردونه مديريتي، استفاده از این ظرفیت؛ برنامه جدی و پیش روی مسئولان استان به شمار می رود و بايد همه به آن با اعتقاد عمل كنند.


اسلامي به بانوان به عنوان قشر اثرگذار و مهم جامعه مازندران اشاره كرد و ياد آور شد: هرگونه بی توجهی به این ظرفیت ها می تواند موجب هدر رفت سرمایه های استان شود.


استاندار با اشاره به اين كه اميد به آينده و زمينه خدمت بايد تقويت شود و آماده باشد، افزود: كارآمد سازي مديريتي استان با بكارگيري نيروهاي تازه نفس بمنظور ايجاد تحول در نگاه و عمل با هدف انضباط فكري و رفتاري از برنامه هاي بنده از آغاز حضور در استانداري مازندران بوده است.


مقام عالي دولت در استان با اشاره به اين كه همواره از بخشي نگري، عدم همگرايي و عدم نگرش به موضوعات كلان و غفلت از اهداف بلند مدت آسيب مي بينيم، تصريح نمود: 50 درصد جامعه ما را بانوان تشكيل مي دهند و هر جا كه خانواده سالم حضور دارد، شاهد كارآمدي و موفقيت در آن جا هستيم.


استاندار مازندران با اشاره به نقش موثر بانوان در کنترل شتاب آسیب های اجتماعی در جامعه، گفت: زنان با تحکیم بنیان خانواده می توانند اين نقش را بدرستي ايفا كنند .


اسلامي با بيان اين كه زنان موجب قوام خانواده هستند و تقويت زنان سرمايه گذاري براي جامعه است، گفت: توجه به خانواده سالم براي دست يابي به جامعه پاك بايد مورد توجه همه باشد.


وي با اشاره به اين كه نقش زنان در خانواده در مازندران فوق العاده است، خاطر نشان ساخت: الگوي روستاهاي فاقد بيكار كه زنان در آن نقش آفرين هستند، گسترش يابد.


استاندار به تشكيل 11 كارگروه ذيل اتاق فكر استان اشاره كرد و اظهار داشت: مقرر شد دبيران اين كارگروه ها بانوان باشند.


اسلامي، تاكيد كرد: بايد از ظرفيت جوانان و افكار نو و خلاق در جهت توسعه بخش هاي مختلف بهره گيري كنيم.


گفتني است، در اين جلسه كه سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي و برخي مديران ستادي استانداري حضور داشتند، با حكم استاندار مازندران، سميه قاسمي طوسي به عنوان مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران معرفي شد.


هم چنين با اهدا لوح سپاسي از سوي استاندار مازندران از زحمات مريم جمشيدي، مدير كل سابق امور بانوان و خانواده استانداري قدرداني شد.


نقش بانوان در اداره جامعه باید روزافزون شود / جوانگرایی، زمینه فکر نو و خلاق در مدیریت را فراهم می کندنقش بانوان در اداره جامعه باید روزافزون شود / جوانگرایی، زمینه فکر نو و خلاق در مدیریت را فراهم می کند
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.