.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با صدور پیامی ؛
رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان عبوری را تسلیت گفت
شمال نیوز : رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان سرافراز محمدعلی، ابوالقاسم و حجت ا.. عبوری از دلیرمردان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.....
رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان عبوری را تسلیت گفت شمال نیوز : رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر بزرگوار شهیدان سرافراز محمدعلی، ابوالقاسم و حجت ا.. عبوری از دلیرمردان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش شمال نیوز  پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری ، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران طی پیامی درگذشت حاج حسن عبوری پدر بزرگوار شهیدان سرافراز محمدعلی، ابوالقاسم و حجت‌الله عبوری را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

  درگذشت اسوه ایثار مرحوم حاج حسن عبوری پدر بزرگوار شهیدان سرافراز محمدعلی، ابوالقاسم و حجت ا... عبوری از دلیرمردان دوران دفاع مقدس موجب تالم و تاثر شد.

این پدر مقاوم و صبور، با ایمانی راسخ به آموزه‌های اهل بیت(ع) و مکتب عاشورا،  فرزندان غیوری پرورش داد که با شهادت فی سبیل الله، به فرهنگ ایثار و جهاد تجلی بخشیدند.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهید پرور مازندران و به ویژه خانوادۀ محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منّان برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و همنشینی با شهیدان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.229 seconds.