.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات جالب مدیرکل راه آهن شمال ؛
خروج چرخ واگن از ریل طبیعی است و آسیبی به ریل وارد نشد !
شمال نیوز : در حالی که خروج چرخ واگن از ریل قطار موجب نگرانی مردم استان شده است ، مدیرکل راه آهن شمال اعلام کرد که « خروج چرخ واگن از ریل طبیعی است و هیچ خلل و آسیبی به ریل وارد نکرده است ! ».....
خروج چرخ واگن از ریل طبیعی است و آسیبی به ریل وارد نشد !

شمال نیوز : در حالی که خروج چرخ واگن از ریل قطار موجب نگرانی مردم استان شده است ، مدیرکل راه آهن شمال اعلام کرد که « خروج چرخ واگن از ریل طبیعی است و هیچ خلل و آسیبی به ریل وارد نکرده است ! »

به گزارش شمال نیوز ، اتفاقات ناگوار سال های اخیر در حمل و نقل ریلی سبب شد تا مردم با شنیدن حوادث در این حوزه نگران شوند .

در این میان مازنی ها که پای ثابت استفاده از قطارهای مسافرتی هستند بیش از دیگران به اتفاقات این سالها در خطوط ریلی حساسیت نشان می دهند .

حادثه قاطار مسافربری و کشته شدن تعدادی از هموطنان که در راه مشهد مقدس بودند و اتفاقاتی دیگر موجب شد تا مردم نگرانی هایی نسبت به سفر با قطار که معمولا یکی از بی خطرترین راهای سفر به شمار می رفت داشته باشند .

به نظر می رسد ، مسئولان مرتبط با سفرهای ریلی باید در اظهارات خود دقت بیشتر داشته و به راحتی از کنار حوادثی هرچند کوچک  عبورنکنند تا خدای نکرده حوادثی بزرگتر گریبانگیر مردم نشود .

وسف گران پاشا  پس از حادثه خروج  چرخ چهار واگن باری از قطار ۱۸ واگنه حامل گندم که در مسیر نکا سیر می کرد در ایستگاه قائم شهرمی گوید: اینگونه مسائل امری طبیعی است و هیچ خلل و آسیبی به ریل وارد نکرده است.

گران پاشا با بیان اینکه خروج واگن از ریل امری طبیعی به شمار می رود یادآور شد: این مسئله خللی در حرکت دیگر قطارها ایجاد نکرده است.

مدیرکل راه آهن شمال نگفت که اگر این قطار به جای « باری » ، « مسافری » بود چه مقدار استرس برای خانواده ها ایجاد می کرد .

به نظر می رسد گرانپاشا باید در اظهارات خود ، به جای کوچک شمردن حوادثی اینچنینی که نگرانی مردم را در کم اهمیت بودن اتفاقات برای مسئولان تداعی می کند دقت نموده و تدابیر لازم فنی و مدیریتی را بیندیشد .

البته در بخش راه آهن ، حاشیه نشینان راه آهن و سفرهای ریلی مشکلات و معضلات فراوانی در حوزه شمال کشور وجود دارد که در فرصتی دیگر به آن خواهیم پرداخت .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 3 اسفند 1396
پس آقای مدیرکل ما خیالمان راحت باشد که به ریل آسیبی نرسید ؟ حالا اگر تکان بیشتری می خورد و چپ هم می کرد بازهم خیالمان راحت بود که به ریل آسیب نمی رسید ! بنده خدا می فهمی چی میگی ؟ جان صدها مسافر دست شماست آنوقت نگران ریلی ؟ اگر قطار مسافری بود که مردم از ترس می مردند
همکار راه آهنی 3 اسفند 1396
ریل مهم نیست . به میز و اتاق و پست و مقام برخی آسیب نرسه . ریل درست میشه . متاسفانه مدیریت در راه آهن شمال ضعیفه . من حرف های زیادی دارم که براتون می فرستم . با اسناد و مدارک که ضعف مدیریت را در راه آن شمال نشان میده . ایمیل می کنم
محمد رضا 3 اسفند 1396
آقای گرانپاشا از اتاق گرم و نرمت بیا بیرون ببین در مسیر چه خبره . با این شیوه مدیریتی اوضاع از این هم بدتر میشه .باز نگو نگفتی
تدبیر و امید 3 اسفند 1396
برخی مدیران دولت تدبیر و امید اصلا با تدبیر و امید فاصله ها دارند . یکی همین آقای مید است . استادار فکری برای اینگونه مدیران بکند
خانم حشمتی راه آهن 3 اسفند 1396
جناب گران پاشا من نمیدانم تا کی میخواهید بر این منصب بمانید، به خودتان استراحت دهید
علی 4 اسفند 1396
اقای گران پاشافامیلات راه اوردی ۱۲۲۴ کردی دمت گرم ۲۴ 48 هشتادسال برگردوندی دمت گرم ۱۵۰ فامیل های گران پاشاراه اهن اسناددارم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.