.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوءمدیریت شرکت هواپیمایی آسمان در سقوط هواپیما/ اعتقادی به نقص فنی نداریم
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان هواشناسی نسبت به وضعیت بد آب و هوا هشدار داده بود بنابراین احتمال سانحه وجود داشت اما شرکت هواپیمایی آسمان دستور لغو پرواز را صادر نکرد.

به گزارش شمال نیوز،محمد دامادی درباره سقوط هواپیمای آسمان اظهار کرد: موارد متعددی در ارتباط با سقوط هواپیمای آسمان مطرح شده و در این زمینه در کمیسیون عمران جلساتی برگزار شده و تا انتهای کار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: مواردی ازجمله هشدار هواشناسی و عدم لغو پرواز توسط شرکت آسمان، شکایت‌ خلبانان آسمان به کمیسیون عمران مجلس و سوءمدیریت در شرکت هواپیمایی آسمان می‌تواند از علل اصلی سقوط هواپیما می‌تواند باشد که توجه نکردن به این مسائل می‌تواند فجایع بزرگ‌تری را در صنعت هوایی کشور به‌ویژه در شرکت آسمان به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سؤالات پرسیده شده منتظر هستیم به این سؤالات پاسخ دهد، افزود: باید دلیل این حادثه با شفافیت کامل به مردم اطلاع‌رسانی شود تا مردم نیز در جریان این حادثه قرار گیرند.

دامادی تصریح کرد: برخی دلیل سقوط هواپیما را نقص فنی می‌دانند در حالی‌که اعتقادی به این موضوع نداریم؛ چراکه هواپیما جز ناوگان‌های پیشرفته دنیا است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان هواشناسی نسبت به وضعیت بد آب و هوا هشدار داده بود؛ بنابراین احتمال سانحه وجود داشت، اما شرکت هواپیمایی آسمان دستور لغو پرواز را صادر نکرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید جعبه سیاه هواپیما پیدا و دلیل سقوط این هواپیما هرچه سریع‌تر مشخص شود، خاطرنشان کرد: این حادثه دلخراش قلب همه ایرانی‌ها را رنجانده و باید به‌صورت شفاف مردم از دلیل واقعی این حادثه باخبر شوند تا از حوادث این‌چنینی جلوگیری شود.

دامادی با بیان اینکه همه این موارد به سوءمدیریت در انتصابات برمی‌گردد، گفت: در مجموعه‌های اداری و مدیریت نیاز به خانه‌تکانی اساسی داریم همان‌طور که قبلا در مصاحبه‌های خود اعلام کردم ولی برخی اعتراض کردند که اینگونه نیست ولی باید گفت در حوزه مدیریت باید خانه‌تکانی کنیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.301 seconds.