.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
+ متن پیام
پیام تسلیت استاندارمازندران به مناسبت درگذشت پدر شهیدان عبوري
شمال نیوز: در پی درگذشت حاج حسن عبوري پدربزرگوار شهیدان گرانقدر ابوالقاسم ، محمد علي و حجت الله عبوري پیام تسلیتی از سوی استاندار مازندران منتشر شد....
پیام تسلیت استاندارمازندران به مناسبت درگذشت پدر شهیدان عبوري

شمال نیوز: در پی درگذشت حاج حسن عبوري پدربزرگوار شهیدان گرانقدر ابوالقاسم ، محمد علي و حجت الله عبوري پیام تسلیتی از سوی استاندار مازندران منتشر شد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، متن پيام بدين شرح است :

بسم رب الشهداء والصديقين
در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) درگذشت مرحوم مغفورحاج حسن عبوري پدربزرگوار شهیدان گرانقدر ابوالقاسم ، محمد علي و حجت الله عبوري که با تربیت چنین فرزندان رشيد و سلحشوری به نماد صبر و صلابت،ایمان و ایثار در جامعه تبديل شده است موجب تالم و تاثر گردید.

شادروان عبوري از جمله پدران عزت مند و انقلابی بود که با تقدیم عزیزترین گوهرهای حیات خویش به رسالت الهی و انقلابی خویش عمل نمود و در طول سال های پس از شهادت فرزندان دلبندش نیز با صبوری، مجاهدت و ایثار به صیانت از دستاوردهای ارزشمند شهدا همت گمارد.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم شهيدان عبوري تسلیت عرض نموده، از پروردگار متعال علو درجات برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم بويژه دكتر مهدي عبوري شهردار محترم ساري مسألت می‌نمایم. امیدوارم روح مطهر اين عزيز سفر كرده و مجاهد نستوه در کنار ارواح طیبه ی فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و رضوان الهی گردد

محمد اسلامي
استاندار مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.