.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در مازندران به‌مناسبت درگذشت ابوالشهدا عبوری
آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در پیامی درگذشت پدر شهیدان عبوری را تسلیت گفت و در این متن آورده است؛ مردم مازندران از هیچ فرصتی برای تکریم ایثار شهیدان عزیز عبوری‌ دریغ نخواهند کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در پیامی درگذشت ابوالشهدا عبوری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است؛


انالله و انا الیه راجعون
درگذشت غم‌انگیز پدر بزرگوار شهیدان عبوری‌ها که مصادف شد با شب شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله‌علیها موجب تأثر و تألم اینجانب شده است.


قطعا مردم ولایت‌مدار و قدرشناس استان مازندران به‌ویژه شهرستان ساری با احترام به جایگاه و اعتبار شهیدان و مجاهدات صبورانه این بیت شریف و در رأس همه مرحوم مغفور شادروان حاج‌ حسن عبوری بوده و مراتب ارادت خویش را به این خانواده شهید اظهار کرده و از هیچ فرصتی برای تکریم ایثار شهیدان عزیز عبوری‌ دریغ نخواهند کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری و بیت شریف شهیدان عبوری‌ها از خداوند سبحان علو درجات برای این بزرگ مرد ایثارگر مسألت می‌کنم و برای بازماندگان، همسر و فرزندان ایشان به ویژه شهردار ارزشی شهرمان مهدی عبوری صبر و شکیبایی آرزومندم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.