.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تساوی نساجی در روزی که به بُرد نیاز داشت/ نبود هماهنگی بین داور وسط و کمک‌ها در بازی
شاگردان مهابادی در تیم فوتبال نساجی مازندران نتواستند 3 امتیاز بازی را در خانه مقابل اُکسین نگه دارند و به کسب یک امتیاز رضایت دادند.

به گزارش شمال نیوز، دو تیم نساجی مازندران و اُکسین البرز از ساعت 14 امروز در ورزشگاه شهیدوطنی به دیدار هم رفتند و گرچه با گل زودهنگام محمد عباس‌زاده تیم میزبان پیش افتاد ولی تیم اُکسین  توانست در دقیقه 41 از روی نقطه پنالتی گلی را به ثمر رسانده و بازی را به تساوی بکشاند.

شاگردان داوود مهابادی برای امیدوار بودن به روزها و بازی‌های آینده باید بازی امروز را می‌بردند تا دوباره خود را به جمع مدعیان صعود نزدیک‌تر کنند.

از نکات جالب و البته قابل تأمل در بازی امروز، عدم هماهنگی بین قاضی میدان و کمک‌هایش بود که در چندین مورد با هم موافق نبودند و داور به‌راحتی از کنار نظرات کمک‌های خود عبور می‌کرد.

دو تیم برای نتیجه گرفتن تعویض‌های متعددی انجام دادند و علی لطیفی(سرمربی تیم اکسین) توانست در این تعویض‌ها موفق‌تر عمل کند چراکه علی امیری بازیکن تعویضی تیمش چند دقیقه بعد از ورود به زمین در دقیقه 80 گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

تیم فوتبال نساجی مازندران که خود را بازنده میدان می‌دید بر فشار حملات خود افزود و توسط مجتبی محبوب‌مجاز در دقیقه 86 به گل دوم خود رسید و دوباره بازی را به تساوی کشاند.

شاگردان مهابادی با همه توان خود در میدان حاضر شدند و بازی را طوفانی شروع کردند ولی نتواستند سه امتیاز بازی را در خانه نگه دارند و به کسب یک امتیاز رضایت دادند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.869 seconds.