.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ؛
پدر شهيدان عبوری به فرزندان شهيدش پيوست/ + برنامه تشییع
شمال نیوز: پدر سرافراز شهيدان عبوری در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به فرزندان شهيدش پيوست

شمال نیوز: پدر سرافراز شهيدان عبوری در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به فرزندان شهيدش پيوست.

به گزارش شمال نیوز، حاج حسن عبوری  پدر شهیدان محمدعلی، قاسم و حجت‌الله عبوری پس از تحمل یک دوره بیماری، همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س) به فرزندان شهیدش پیوست.

مرحوم حاج حسن عبوری سه فرزندش را ظرف تنها ۴۰ روز تقدیم انقلاب کرد.

مراسم تشییع پیکر پدر شهیدان معظم عبوری 9.30 صبح روز چهارشنبه دوم اسفندماه از امامزاده یحیی (ع) تا گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

شهید محمدعلی عبوری متولد سال 1341 بود که در 29 فروردین 65 و در عملیات والفجر هشت به فیض شهادت نائل آمد.شهید ابوالقاسم عبوری متولد سال 1345 بود که او در عملیات والفجرهشت در پنجم اردیبهشت 65 به شهادت رسید و شهید حجت الله عبوری، سرباز گمنام امام زمان(عج) متولد سال 1344 بود که در  سال 65 توسط منافقین کوردل در ساری به شهادت رسید.

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در پیامی درگذشت غم انگیز پدر بزرگوار شهیدان عبوری‌ها را تسلیت گفت و افزود: فوت این پدر والامقام که مصادف با شب شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شده موجب تأثرو تألم اینجانب شده است.

مردم ولایتمدار وقدر شناس مازندران به ویژه شهرستان ساری با احترام به جایگاه واعتبار شهیدان و مجاهدات صبورانه این بیت شریف و در رأس همه مرحوم مغفور شادروان حاج‌ حسن عبوری بوده و مراتب ارادت خویش را به این خانواده شهید اظهار کرده واز هیچ فرصتی برای تکریم ایثار شهیدان عبوری‌ها دریغ نخواهند کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری و بیت شریف شهیدان عبوری‌ها از خداوند سبحان علودرجات برای این بزرگ مرد ایثارگر مسئلت کرده و برای بازماندگان ، همسر و فرزندان ایشان خصوصآ شهردار ارزشی شهرمان جناب آقای دکتر مهدی عبوری صبر و شکیبایی آرزومندم.

یوسف نژاد، دامادی، نیازآذری از اعضای مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی نیز در پیام‌های جداگانه ای فوت پدر شهیدان عبوری را به خانواده آن پدر شهیدان والامقام تسلیت گفتند.

بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز ارتحال درگذشت پدر مقاوم و صبور شهیدان گرانقدر عبوری را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، جامعه ایثارگری استان و خانواده صبور شهیدان عبوری تسلیت و تعزیت گفته و از خداوند متعال رحمت واسعه الهی و علو درجات برای آن مرحوم و صبر و بردباری برای بازماندگان و بیت معزز شهیدان مسئلت کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید کاظم حسینی اسرمی 30 بهمن 1396
جناب دکتر عبوری و خانواده معزز عبوری و قاسمی عروج ملکوتی ابوی شهیدان را به شما تسلیت برای بازمندگان صبر جذیل و برای ان عزیز سفر کرده طلب مغفرت و علو درجات مسلت می نماییم
رضا 1 اسفند 1396
این مصیبت بزرگ را ابتدا به مادر شهیدان عبوری،اسوه صبر و استقامت،سپس به شهردار کاردان و شریف ساری و خواهران محترم شهدا عبوری تسلیت عرض میکنم.
مهدي خالداران 30 بهمن 1396
هي دست ميرود به كمرها يكي يكي
وقتي كه ميرسند خبر ها. يكي يكي
خم گشته است قد پدرها. دوتا دوتا
وقتي كه ميروند پسرها يكي يكي
رفتي كه بين مردم دنيا عوض شود...
درباره بهشت نظرها يكي يكي ...
گرچه اين پرچمدار ولايت و اموزگار راستين فرهنگ شهادت امشب از ديدار شهيدان عبوري و شهداي ديگرشهرمان و ملايك مسومين خوشنود است. ولي واي بحال جامعه ايثارگري كه كوهري گرانبها از دست داديم. كاش قدري بيشتر ميتوانستيم درسهاي دانشگاه و مكتب او را فرا بگيريم و منتشر كنيم. افسوس...
بروحش صلوات ....
مسیح پور 1 اسفند 1396
جناب آقای عبوری
درگذشت پدر گرامی تان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و آرزوی مغفرت و آمرزش برای آن مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم

روحش شاد و یادش گرامی باد
محمد 1 اسفند 1396
سلام، خدا ایشان و فرزندان شهیدش را رحمت کند
موسسه حجاب عفيفه 1 اسفند 1396
ارام گرفتن مرد فرهنگساز و تاريخ ساز و حامي راستين مكتب روح الله و پرورش دهنده جان نثاران اتقلاب و سالكان و عارفان ابوالشهداي عزيز عبوري هاي صف شكن در اغوش شهداي گرانقدر ساروي را گرامي ميداريم.
حجاب عفيفه
نا شناس 1 اسفند 1396
جناب اقای دکتر مهدی عبوری و برادر گرامی جناب اقای دکتر قاسم قاسمی این مصیبت بزرگ را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض مینماییم .مهدی برهانی .عباس قلی پور
امید(همکار) 1 اسفند 1396
جناب دکتر حاج مهدی عبوی -من هم به نوبه خودم درگذشت ابوی گرامیتان را به والده محترم وخانواده شهیدان عبوری تسلیت عرض میکنم وبرای همگی از درگاه خداوند متعال صبروبردباری ارزو میکنم.روحش شاد.
نا شناس 30 بهمن 1396
جناب آقای مهدی عبوری درگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل خواهانم.
از طرف : ک - کردان
مصطفی نوری قارنسرایی 1 اسفند 1396
جناب اقای مهندس عبوری درگذشت پدربزرگوارتان رابه شما وخانواده محترمتانتسلیت عرض نموده وبرای شما وخانواده محترمتان علودرجات رامسالت دارم
افرا 1 اسفند 1396
برادر عبوری غم ازدست دادن پدری که غم ازد ست دادن سه دسته گل شیر بچه نازنین رادرک کرده را تسلیت می گویم
سعید سلیمانی 1 اسفند 1396
با عرض سلام این مصیبت عظیم و دردناک را خدمت خانواده محترم شهردار محترم جناب آقای دکتر عبوری تسلیت عرض می نمایم انشاالله روح پدر بزرگواررشا ن با بی بی دوعالم محشور شوند
سید حسین محمودی 3 اسفند 1396
با عرض سلام این مصیبت عظیم و دردناک را خدمت خانواده محترم شهردار محترم جناب آقای دکتر عبوری تسلیت عرض می نمایم انشاالله روح پدر بزرگواررشا ن با بی بی دوعالم محشور شوند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.36 seconds.