.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح برهم زدن بازارهای خرید و فروش اموال مسروقه و ممنوعه
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مازندران گفت: فرماندهی انتظامی استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف باید طرح برهم زدن بازارهای خرید و فروش اموال مسروقه و ممنوعه را به دستگاه‌های ذیربط خود در شهرستان ها و مرکز استان ابلاغ کنند.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران سیدمرتضی موسوی در جلسه‌ای اجرای طرح برهم زدن بازارهای خرید و فروش اموال مسروقه گفت: ابلاغ و ارسال طرح برهم زدن بازارهای خرید و فروش اموال مسروقه به سازمان‌های مربوط در مرکز استان و شهرستان‌ها انجام شده است.

وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف باید این طرح را به دستگاه‌های ذیربط خود در شهرستان‌ها و مرکز استان ابلاغ کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مازندران با اشاره به نظارت بر اجرای صحیح طرح توسط دستگاه‌های ابلاغ کننده طرح افزود: پیشنهادات و نظرات تخصصی خود را راجع به طرح برهم زدن بازارهای خرید فروش اموال مسروقه به این معاونت ارسال کنید.

این مقام قضایی بر ارسال لیست اصنافی که نیازمند بازرسی هستند، به فرماندهی انتظامی استان تاکید کرد و گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت به قید فوریت لیست این اصناف را به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اعلام کند تا بازرسی‌های لازم مطابق طرح انجام شود.

موسوی در پایان گفت: پس از پلمب واحدهای صنفی دست دوم‌فروشی، امانت‌فروشی متخلف و واحدهای فاقد مجوز، این معاونت با هماهنگی فرماندهی انتظامی استان اقدام به بازرسی از این صنوف می‌کند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.292 seconds.