.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بین‌المللی کردن مسابقه فایده‌ای برای کشتی مازندران ندارد
دبیر هیأت کشتی مازندران گفت: تجربه ثابت کرده بین‌المللی کردن یک مسابقه کشتی، در درازمدت فایده‌ای برای کشتی مازندران ندارد و در نهایت به عدم برگزاری آن منجر می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، غلامرضا نوری‌زاده صبح امروز در دومین جلسه ستاد برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات کشتی شهید هاشمی‌نژاد که در بهشهر برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات کشتی بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد جایگاه خود را در میان استان‌های صاحب کشتی کشور باز کرده و به رویدادی بسیار مهم برای رسیدن کشتی‌گیران نوجوان به تیم ملی تبدیل شده است.

وی بیان کرد: از مدت‌ها قبل از شروع این مسابقات، تماس هیأت‌های کشتی استان‌ها برای اعزام تیم به این مسابقات اعزام می‌شود اما به دلایل فنی و محدودیت در پذیرش کشتی‌گیران، بسیاری از این تماس‌ها را بی‌پاسخ می‌گذاریم.

دبیر هیأت کشتی مازندران افزود: یکی از پیشنهاداتی که برای آینده این مسابقات مطرح می‌شود، قرار گرفتن نام این رقابت‌ها در فهرست مسابقات بین المللی اتحادیه جهانی کشتی است.

این مسؤول اظهار کرد: تجربه ثابت کرده بین‌المللی کردن یک مسابقه کشتی، در دراز مدت فایده‌ای برای کشتی مازندران ندارد و در نهایت به عدم برگزاری آن منجر می‌شود.

وی افزود: زمانی که یک مسابقه کشتی تبدیل به رقابت بین‌المللی تبدیل می‌شود، اختیار برگزاری آن از هیأت شهرستان و استان خارج شده و باید با استانداردهای خاصی که مستلزم صرف هزینه‌های زیادی است برگزار شود.

نوری‌زاده گفت: مسابقات جام شیرودی و همچنین موحد و حبیبی، دو نمونه از مسابقات کشتی بین‌المللی در مازندران است که به دلیل ناتوانی در تامین هزینه‌های بین‌المللی شدن آن، پس از چند دوره برگزاری برای همیشه به تاریخ سپرده شده است.

دبیر هیأت کشتی مازندران بیان کرد: بین‌المللی شدن مسابقات کشتی شهید هاشمی‌نژاد جز هزینه تراشی و دور شدن از هدف اصلی کشتی مازندران که میدان دادن به نوجوانان مستعد و زمینه‌سازی برای رشد و توسعه کشتی‌گیران جدید است، نتیجه‌ای ندارد و بر همین اساس اصرار داریم تا این مساقات با کیفیت فعلی و البته رفع معایب و نواقص موجود ادامه پیدا کند.

به گزارش فارس، پانزدهمین دوره مسابقات کشتی شهید هاشمی‌نژاد با حضور تیم‌های داخلی و خارجی ، 10 و 11 اسفندماه در بهشهر برگزار می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.299 seconds.