.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بودجه شهرداری ساری به ۴۵۰ میلیارد تومان افزایش یافت
شهردار ساری با اشاره به رشد پنج درصدی بودجه شهرداری ساری گفت: بودجه شهرداری بدون احتساب سازمان های تابعه به ۴۵۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش شمال نیوز،  مهدی عبوری شهردار ساری با قدردانی از تلاش های کارگروه تهیه و تدوین بودجه شهرداری مرکز استان اظهار داشت : کلیات بودجه سال آینده پس از تدوین به شورای اسلامی شهر ارسال شده و و با نظارت عالیه این شورا به تصویب رسید.

وی ادامه داد: بودجه شهرداری ساری بدون احتساب سازمان های تابعه از رقم ۴۲۷ میلیارد تومان در سال ۹۶ با رشد ۵ درصدی به ۴۵۰ میلیارد تومان در سال ۹۷ افزایش یافته است.

عبوری اتمام پروژه های نیمه تمام بوستان ولایت و بوستان بانوان را در سال اینده مورد توجه قرار داد و افزود: اجرای پروژه های شاخص با محوریت روان سازی ترافیک مانند تقاطع غیر هم سطح میدان هلال احمر، اجرای پیاده راه خیابان قارن و بازسازی بافت فرسوده شهری نیز پس از بررسی ، در دستور کار سال آینده قرار خواهد داشت.

این عضو شورای شهرداری ها و دهیاری های کشور بودجه سال آینده را منطبق بر برنامه استراتژیک ۵ ساله اول مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: با توجه به رویکرد گردشگری تیم مدیریت شهری ، اجرای پروژه های مختلف با توجه ویژه به این رویکرد و با پیوست فرهنگی عملیاتی خواهد شد.

شهردار ساری شهروند مداری و رعایت حقوق شهروندی را از اولویت اقدامات مدیریت شهری دانست و خاطر نشان کرد: همراهی شهروندان با شهرداری ساری ، مرکز استان را در مسیر توسعه قرار داده و حرکت در این مسیر ریل گذاری شده ، استمرار خواهد داشت.

شایان ذکر است در سال آینده ، بودجه جاری شهرداری ۱۵۸ میلیارد تومان (۳۵ درصد کل بودجه) و بودجه عمرانی نیز ۲۹۲ میلیارد تومان (۶۵ درصد کل بودجه) پیشنهاد شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.233 seconds.