.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لزوم افزایش ضریب ایمنی جاده‌های مازندران در ایام نوروز
رئیس شورای حمل و نقل مازندران گفت: با توجه به موج سفرهای نوروزی و حجم بالای ترافیک در استان می‌طلبد تا با همدلی و مشارکت همه‌جانبه گام های ارزنده‌ای در جهت افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها برداشته شود.

به گزارش شمال نیوز، عبداله بهادری در نشست شورای حمل و نقل استان اظهار کرد: حمل و نقل یكی از پایه‌های اصلی توسعه پایدار و متوازن در جوامع بشری محسوب شده و در واقع شبكه‌های حمل و نقل با مؤلفه‌های مهمی همچون اقتصاد، امنیت و عدالت اجتماعی ارتباط تنگاتنگ دارند.

وی تصریح كرد: از این رو صنعت حمل و نقل می‌تواند سهم بسزایی در رشد تولید ناخالص ملی در كشور داشته باشد كه این سهم در كشورهای توسعه یافته بین یک تا دو درصد است.

رئیس شورای حمل و نقل مازندران از حمل و نقل جاده‌ای به عنوان حمل و نقل غالب در استان یاد كرد و افزود‌: از آنجا كه بیش از 90 درصد حمل و نقل در كشور و استان ما از طریق حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد باید نگاهی ویژه به این بخش شود چرا كه با توجه به رشد بی‌رویه تولید خودرو در حال حاضر با یك ناهم گونی در این بخش مواجه ایم و امید است با تلاش و تعامل همه مسئولان این معضل اجتماعی نیز برطرف شود.

این مسئول ایجاد یك تفكر تیمی در توسعه بخش حمل و نقل را در استان بسیار حیاتی دانست و اظهار کرد: با توجه به وجود نیروهای انسانی متفكر و اندیشمند با افكاری مثبت در جهت راحتی و آسایش مردم و مسئولان بخش حمل و نقل در استان به آسانی می‌توان یك تیم متحد و قوی را در جهت توسعه و شكوفایی همه جانبه در این بخش ایجاد کرد.

بهادری از تمامی مدیران بخش حمل و نقل خواست تا ایجاد تفكر سازندگی و آموزش نیروی انسانی مجرب و مناسب را در سرلوحه كاری خود قرار دهند.

وی اشاره به اقدامات بزرگ در دست انجام در استان گفت: در استان اقدامات بزرگی در زمینه حمل و نقل در حال انجام است كه این مهم باید با پیگیری و تلاش‌های مضاعف مسئولان امر و مدیران این عرصه و مسئولان ارشد استانی و نمایندگان ملت در مجلس در حال تحقق است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به موج سفرهای نوروزی و حجم بالای ترافیک در استان می‌طلبد تا با همدلی و مشارکت همه جانبه گام‌های ارزنده‌ای در جهت افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها برداشته شود.

مکاتبات لازم جهت تامین اعتبار برای اجرای دوربرگردان فرودگاه دشت ناز، نصب تعداد تابلو کیلومترشمار فرودگاه دشت ناز حدفاصل محور ساری - قائمشهر، محور ساری نکاء توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، موظف شدن شهرداری‌های سورک، رامسر و نوشهر درباره جمع‌آوری زباله فرودگاه‌های استان، پاکسازی، زیباسازی و منظر آرایی حریم راهها و افزایش ایمنی سفر از جمله مصوبات این نشست بوده است./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.131 seconds.