.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نویسنده و خبرنگار باسابقه شمال کشور:
رغبتی برای چاپ کتاب جدید ندارم
نویسنده و خبرنگار باسابقه شمال کشور گفت: چیزی دردناک‌تر از این نیست که نویسنده کتاب‌اش را در کنار سطل آشغال پیدا کند.

به گزارش شمال نیوز، ارسلان رسولی عمارلویی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هیچ دردی برای یک نویسنده بدتر از این نیست که کتاب‌هایش را در اطراف سطل زباله و یا رودخانه وجوی آب گل‌آلود پیدا کند.

وی با بیان اینکه دو بار این اتفاق را خودم شاهد آن بودم یکی که اخیراً رخ داده این بود، اضافه کرد: آقایی از اهالی منطقه با دیدن من گفت، چند تا از کتاب «مناجات» مرا در میان جوی منتهی به رودخانه شهر پیدا کرده آن را که گلی شده بود به خانه برده و در حال مطالعه آن است و می‌گفت کتاب خوب خوبی است.

نویسنده و خبرنگار باسابقه شمال کشور  تصریح کرد: دفعه نخست که کتاب مرا به رودخانه ریخته بودند بر می‌گردد به اوایل دهه 60 که یکی از همکاران مرا بر سر آن برد و آن کتاب به نام «دانش‌آموز تنبل» بود ! البته نظر آن اداره که کتاب‌ها را دور ریخته بود این بود که کتاب «دانش‌آموز تنبل» بد آموزی داشته است.

رسولی با اشاره به غربت کتاب در دنیای مجازی،گفت: متأسفانه تلگرام و مجموعه فضای مجازی انگیزه مطالعه روزنامه‌های مکتوب و کتاب را از مردم گرفته است و به‌جای آن فضای مطالبی را در حجم وسیع و غیرمستدل برای جامعه روشنفکری ما فراهم کرده است که بی‌تأثیر نیست و این اتفاقی است که افتاده است.

عمارلویی در مورد کتاب جدید خود گفت: کتاب «آقا معلم» در حال ویرایش پایانی است که با اتمام ویرایش تحویل انتشارات «سلسله قم» خواهد شد.

وی یادآور شد: داستان این کتاب روایت زندگی یک معلم است که در دو فصل قبل و بعد از انقلاب به آن پرداخته شده است. برای مثال اینکه معلم در روستاهای دور دست وغالباً کوهستانی هم معلم است و هم ملای ده برای کفن و دفن و خواندن نماز میت برای مرده‌ها !

به گزارش فارس، رسولی عمارلویی تاکنون کتاب‌های سقوط 57، قیام، دانش‌آموز تنبل، قصه‌های عمو، بازگشت از قیامت، مناجات است که بازگشت از قیامت با تیراژ هزار جلد به چاپ دوم رسیده و علاوه بر «آقا معلم» مجموعه شعر «پای خورشید»را نیز آماده چاپ دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.312 seconds.