.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تودیع معارفه‌های مخفیانه، سنتی غلط در قائم‌شهر
طبق شنیده‌ها معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائم‎شهر در سکوت کامل خبری و بصورت کاملا غافلگیرانه و بدون اطلاع بزرگان و صاحب‌نظران شهرستان قرار بر برگزاری بود که با درایت برخی از مسوولان و بزرگان شهرستان قائم‎شهر از این مراسم معارفه مخفیانه جلوگیری شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از قائم آنلاین، طبق شنیده‌ها معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائم‎شهر در سکوت کامل خبری و بصورت کاملاً غافلگیرانه و بدون اطلاع بزرگان و صاحب‌نظران شهرستان قرار بر برگزاری بود که با درایت برخی از مسوولان و بزرگان شهرستان قائم‎شهر از این مراسم معارفه مخفیانه جلوگیری شد.

آموزش و پرورش قائم‌شهر که پس از رفتن مبهم مدیرسابق، مدت طولانی است که با سرپرستی اداره می‌شود و این روزها حال چندان مساعدی هم ندارد، از سوی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، بنا بود صاحب مدیر شود که طبق شنیده‌ها، بدون هماهنگی لازم و بصورت مخفیانه قرار بر این تغییر بود که این کار به مذاق فرهنگیان، بزرگان و صاحب‎نظران شهر خوش نیامد و ورود آن‎ها به این موضوع باعث شد تا این برنامه ناگهانی با درایت آن‌ها نیمه‎کاره رها شود!

در این مدت کوتاه، شهرستان قائم‌شهر شاهد جابه‌جایی‎های ناگهانی و ناخوشایند بوده که واقعاً جای تاسف دارد. چگونه می‌شود به یکباره مدیری جابه‌جا شود و بصورت کاملاً مخفیانه و در حضور کارکنان آن اداره یا حتی در اتاق مدیریت، مراسم تودیع و معارفه برگزار شود یا حتی در اتفاقی عجیب مراسمی برای تودیع گرفته نشود که خود جای تامل و تاسف دارد.

اما موضوع تغییر و انتخاب ناگهانی در آموزش و پرورش شهرستان قائم‎شهر بسیار تاسف برانگیز است؛ آن‎هم شهرستانی که از لحاظ تعداد دانش‎آموز و فرهنگیان جزو 4 شهرستان پرجمعیت استان مازندران است. البته این اتفاق بدلیل برخوردها و رفتارهای سیاسی سکاندار آموزش و پرورش مازندران دور از ذهن نبوده و مدیری که صندلی مدیریتی خود را متزلزل می‎بیند، این‎گونه برای ماندن تلاش می‌کند تا بتواند نظر صاحب‌نظران طیف سیاسی خود را به نفع خود نگه دارد.

آموزش و پرورش قائم‎شهر حدود 6 ماه است با حکم سرپرستی مدیریت می‌شود، که این امر حتی چندی پیش در حضور استاندار مازندران و مدیرکل آموزش و پرورش نیز مورد اعتراض خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان قرار گرفت، ولی کسی برای انتخابی درست و بدون حاشیه تلاشی نکرد و ظهر چندروز قبل شاهد بودیم که متاسفانه بعد از گذشت حدود 6 ماه از حکم سرپرستی ابراهیم حاجی‎پاشا، بصورت کاملاً ناگهانی و بدون اطلاع مسئولان، بزرگان و صاحب‌نظران و خبرنگاران قرار بر برگزاری مراسم تودیع و معارفه بود که جلوی این مراسم گرفته شد.

سبک اخلاقی غیرمتعارف، که متاسفانه در شهرستان قائم‎شهر درحال اجراست و باید جلوی این گونه اتفاقات ناخوشایند گرفته شود تا کدورت و نامهربانی برای خدمت‎گذارانی که اکنون درحال خدمت به شهروندان قائم‎شهری هستند، رخ ندهد و حداقل برای زحماتی که در مدت کوتاه توسط مسئولان مربوطه کشیده شد، ایجاب می‌کند تا مراسمی در حد این عزیزان گرفته شود و اینگونه جابه جایی‎های ناگهانی و بدون اطلاع رخ ندهد. حداقل از صاحب‌نظران و بزرگان شهر نظر و مشورتی گرفته شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.