.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفاع تمام قد امیری از بازیکنان نساجی ؛
امیری: با حمایت مردم به کورس صعود بر می‌گردیم/ بی‌غیرتی به هیچ کدام از بازیکنان نساجی نمی‌چسبد
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: با حمایت مردم و طرفداران خوب نساجی به کورس صعود بر می‌گردیم.
امیری: با حمایت مردم به کورس صعود بر می‌گردیم/ بی‌غیرتی به هیچ کدام از بازیکنان نساجی نمی‌چسبد

به گزارش شمال نیوز؛ علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران که روی خط برنامه فوتبال یک شبکه ورزش رفته بود، در خصوص دو شکست نساجی مقابل خونه به خونه و ملوان و اینکه چه اتفاقی افتاد که از داوود مهابادی حمایت کردند؟ گفت: به‌خاطر مسائلی که ناخواسته در نیم فصل اول به وجود آمد و باشگاه از خط قرمزهای خود عبور نکرد ما یکسری تغییرات در نیم فصل داشتیم.

وی افزود: فرصت در تعطیلات نیم فصل خیلی کم بود و ما بازیکنان خوبی هم جذب کردیم البته این مسائل دلیل نمی‌شود و بابت شکست ها از مردم خوب مازندران و قائمشهر به خاطر نتایج دو هفته اخیر عذر‌خواهی می‌کنم ولی تیم ما بسیار تیم خوبی است و مطمئنا دوباره به کورس صعود بر می‌گردیم.

مدیرعامل نساجی مازندران تاکید کرد: جلسه هیات مدیره هم برگزار شد و با توجه به اینکه باشگاه به توانایی مهابادی و بازیکنان تیم ایمان داشت از او خواستیم به کارش تا پایان فصل ادامه بدهد. مالک باشگاه شخص آقای صنیعی‌فر و مدیران هم از وی حمایت قاطع خواهند داشت.

امیری با اشاره به اینکه متاسفانه در رسانه‌ها به برخی بازیکنان نساجی انگ کم کاری زده شده، گفت: بازیکنان نساجی بازیکنان باغیرتی هستند، ما از آنها انتظار داریم توانایی‌هایی که ما از آنها شناخت داریم از خود بروز بدهند. به هیچ عنوان بازیکنان نساجی کم‌کاری نکرده و نخواهند کرد و انگ بی‌غیرتی به هیچکدام از آنها نمی‌چسبد.

وی در پایان گفت: هواداران عزیز نساجی مطمئن باشند که تمام فکر و ذکر مالک و مدیران باشگاه این است که تیم به کورس برگردد و مطمئنا با حمایت مردم از این هفته پیروزهای نساجی آغاز خواهد شد./ برنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.