.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در استان :
شکایت مدیران از رسانه ها پسندیده نیست / جهاد دانشگاهی صلاحیت تشکیل کارگروه رسانه ای مازندران را ندارد
شمال نیوز : این مقام ارشد استانی با تقبیح شکایت مدیر یک دستگاه فرهنگی و پژوهشی از رسانه ها تصریح کرد : جهاد دانشگاهی مازندران صلاحیت تشکیل کارگروه رسانه ای استان را ندارد و این اجازه به آنان داده نشده است و اگر قرار بر این باشد رسانه های تاثیرگذار استان همچون....

شمال نیوز : معاون سیاسی ، امنیتی استانداری مازندران گفت : رسانه های استان ، همواره به دنبال منافع مردم بوده و دولت را هم در خدمت رسانی به ملت یاری می کنند .

به گزارش شمال نیوز ، دکتر علیرضا یونسی که در واکنش به یادداشتی خبری در شمال نیوز با عنوان « آقای یونسی ؛ از شما انتظار نداشتیم » با خبرنگار ما گفتگو می کرد ، اظهار کرد : اعتقاد دارم رسانه های استان  پشتوانه خوبی برای فعالیت و خدمت رسانی دولت در استان به شمار می روند و شکایت برخی مدیران از رسانه ها را پسندیده نمی دانم .

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در استان مازندران در خصوص تشکیل کارگروه رسانه ای از سوی یکی از مجموعه هایی که خود شاکی رسانه ها می باشد در تشرح جلسه مورد نظر گفت : در طول هفته دهها مدیر ، وقت دیدار می خواهند و ما نیز این فرصت را برای آنان فراهم می کنیم تا گزارشی از فعالیت های خود ارائه کنند و پیشنهادها را نیز اعلام نمایند .

دکتر یونسی افزود : یکی از این جلسات با درخواست مدیر جهاد دانشگاهی انجام شد که یکی از پیشنهادهای آنان تشکیل کارگروه رسانه ای بود که در حد همان پیشنهاد باقی ماند و با آن موافقت نشد .

این مقام ارشد استانی با تقبیح شکایت مدیر یک دستگاه فرهنگی و پژوهشی از رسانه ها تصریح کرد : جهاد دانشگاهی مازندران صلاحیت تشکیل کارگروه رسانه ای استان را ندارد  این اجازه به آنان داده نشده است و اگر قرار بر این باشد رسانه های تاثیرگذار استان همچون شمال نیوزو تشکل های رسانه ای همچون خانه مطبوعات و انجمن رسانه های مجازی استان باید میدان دار آن باشند .

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در استان مازندران با ابراز رضایت از همکاری رسانه های استان با استانداری در اطلاع رسانی برنامه های دولت تاکید کرد : رسانه های پل ارتباطی دولت و ملت باشند و خوشبختانه در استان مازندران این ارتباط مستحکم با وجود رسانه های پرتلاش و صادق که در امر اطلاع رسانی فعال هستند وجود دارد .

گفتنی است  ؛ در این گفتگو « خبرنگار شمال نیوز » از حسن همکاری مدیران ارشد استان و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با رسانه ها تقدیر کرد .

همچنین بزودی گفتگوی تفصیلی مدیر مسئول شمال نیوز در خصوص اتفاقات رخ داده پیرامون واکاوی شکایت مدیر جهاد دانشگاهی مازندران از این رسانه منتشر خواهد شد .

در این گفتگو با مروری بر آنچه شمال نیوزدرباره جهاد دانشگاهی استان منتشر نمود و درخواست های بعدی مدیر این مجوعه پژوهشی از این پایگاه خبری ،  مطالبی برای روشنگری منتشر می شود .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

خبرنگار 28 بهمن 1396
آفرین جناب آقای دکتر از دفاع تمام قد از رسانه های استان . دستمریزاد
شریفی 28 بهمن 1396
نگاه به رساته ها باید از منظر دولت نگاهی همگرا باشد . البته مجموعه دولت به نهادها و موسسات خدمات رسان اطلاق می شود که در کلیت در پوشش دولت خدمت رسانی می نمایند . اگر قرار باشد که با کوچکترین نقد روزنامه و سایت ها به دادگاه بوند که سنگ روی سنگ بند نمی اید . من به عنوان یک حقوقدان مطالب قبلی شمال نیوز را به دقت مطالعه کردم . رد پایی اندک هم از نشر کذب ندیدم . البته این دعوی رد می شود اما نباید مدیران ما در کلیت وارد این موضوع شوند . از موضعگیری شفاف و مقتدرانه دکتر یونسی سپاسگذارمو به دوستان رسانه ای ام خداقوت عرض می کنم . درود بر دکتر رمدانی عزیز
م تنها 28 بهمن 1396
بسمه تعالی حاج عباس بزرگوار من بعنوان یک جزء از خانواده بزرگ خبرنگاران استان برای حفظ شان ومنزلت خودتان ، شمال نیوز و مطالب ارائه شده از سوی معاون سیاسی امنیتی استانداری که ریس شورای اطلاع رسانی را هم مدیریت می کنند پیشنهاد دارم که از واکاوی بیشتر و پیگیری هایی که شاید گلایه مندی بیشتری را بوجود آورد صبر وشکیبایی توصیه دارم وامیدوارم که مدیران پاسخگو برای جامعه اطلاع رسانی استان مرزبندی نکنند و قاون را خرمن نزنند. قانون فصل الخطاب هست والسلام
پاسخ ها به این نظر
رسول 28 بهمن 1396
آ؛قا یا خانم م تنها . به نظر من باید مدیر مسئول شمال نیوز پشت پرده این شکایت را رسانه ای کند . واقعا پرا یک مدیر دست چندم استان بدون ارسال جوابیه و پاسخ قانع کننده به افکار عمومی دست به شکایت میشه ؟ چرا باید با آبروی همه مدیرا بازی بشه . الان در افکار عومی مطرح شد که مدیران استان با هر انتقاد شکایت می کنند در صورتی که چنین نیست و ما مدیران با ظرفیت زیاد داریم . به نظ باید رسوا کرد کسانی که با رسانه ها سر ستیز دراند .
جهادی 28 بهمن 1396
آی پی می خواست ؟ حالا بذار همچنان منتظر آی پی باشه . ........
جویباری 28 بهمن 1396
این آقای فرماندار جویبار هم ملاقات داشت . لطفا به وهابی هم تذکر دهید که پا را از گلیمش درازتر نکند و مقابل منافع مردم در کنار جهاد دانشگاهی قرار نگیره . زمین های چپکرود و پطرود و روستاهای اطراف فقط برای کار پژوهشی است و نباید تغییر کاربری شود . با کانکس گذاشتن هم مخالفیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.997 seconds.