.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نسبت به گرانی و اشتغال باید ضربتی عمل کنیم/ مردم در 22 بهمن گُل کاشتند
امام جمعه موقت ساری گفت: در جامعه نسبت به گرانی، اشتغال و بیکاری هم باید ضربتی عمل کنیم نباید این دست و آن دست کرد مردم توقعشان از نظام و دولتمردان این است.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: سیره حضرت زهرا(س) الگویی برای جامعه بشریت، مسلمین و شیعیان است، فکر نکنیم که زندگی فردی و اجتماعی این حضرت فقط مختص به بانوان است.

وی با اشاره به سیره‌های ولایی بانوی اسلام افزود: ازدواج ولایی از نکات مهمی است که در دنیای امروز خانواده‌های دینی و شیعی ما باید به این امر توجه داشته باشند.

امام جمعه موقت ساری خاطرنشان کرد: دنیای امروز ما به گونه‌ای شده است که ملاک و معیار مادیات و مال و ثروت و حساب بانکی شده است.

این مسؤول عروسی ولایی را نکات دیگر زندگی حضرت فاطمه عنوان کرد و گفت: بر اساس روایت دختر پیامبر لباسی که پیامبر برای شب عروسی برایش تهیه کرده بود به زنی که نیاز داشت تقدیم کرد.

قاسمی با بیان اینکه کسانی که ذهنشان خدایی باشد عملشان هم خدایی است بیان کرد: اگر می‌خواهید انفاق کنید بهترین‌ها را هدیه کنید.

وی به خشم نیاوردن ولی امر را از دیگر  سیره‌های حضرت زهرا برشمرد و یاد آور شد: زنان آنچه را که همسر در توان دارد و برایشان فراهم می‌کند سر تعظیم فرو بیاورد و بپذیرند تا همسرش به حرام و گناه نیفتد.

امام جمعه موقت شهرستان ساری با اشاره به اینکه حضرت زهرا برای ما الگو باشد خاطرنشان کرد: یکی از آسیب‌هایی که امروز جامعه ما را زمین‌گیر کرده است چشم به هم چشمی است.

این مسؤول در ادامه با تشکر ویژه از ملت شریف و با بصیرت و ارزشی مردم ایران و شهیدپرور مازندران و مرکز استان به دلیل حضور در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور شد: روز 22 بهمن مردم ایران گل کاشتند، با این همه تهدید فشار، جمعیت با سلایق مختلف به کف خیابان‌ها آمدند و تماشایی‌ترین حضور را نمایش در آوردند.

قاسمی ادامه داد: از گروه‌های سیاسی، حزب‌ها، جناح‌ها دولتمردان و سه قوه این استدعا را دارم این همایش بی‌نظیر مردمی را مال خود ندانند مردم انقلاب، نظام و کشورشان را دوست دارند، تیپ‌های مختلف در راهپیمایی امسال و از هر قشری حضور تماشایی داشتند و به همین خاطر دشمنان سکوت کرده است.

وی خطاب به دولتمردان و مسؤولان گفت: مردم در امتحانات پیروزمندند اما مشکل دارند و گرفتارند.

امام جمعه موقت ساری ادامه داد: اگر خطبای نماز جمعه از مردم می‌گویند نسبت به جناح خاصی معترض نیستند، هر دولتی سرکار می‌آید باید نوکر این مردم باشد و سر تعظیم در برابر مردم فرو بیاورد.

این مسؤول با اشاره به اینکه بازار ارز همانند حباب بالا رفت و دولت و قوه قضاییه وارد میدان شدند و دلال‌ها را دستگیر کردند بیان کرد: در جامعه نسبت به گرانی، اشتغال و بیکاری هم باید ضربتی عمل کنیم نباید این دست و آن دست کرد مردم توقعشان از نظام و دولتمردان این است.

قاسمی تصریح کرد: مردم با حضورشان در 22 بهمن نشان دادند که نسبت به اصل نظام و ولایت مطلقه فقیه با هیچ گروهی معامله نخواهند کرد و شعارشان این است که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.

وی در پایان با اشاره به تشییع 11 شهید گمنام در روز سه‌شنبه در مرکز مازندران، گفت: وظیفه‌مان این است که در تشییع این عزیزان شرکت و دوباره با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کنیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.593 seconds.