.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهابادی سکاندار نساجی باقی می‌ماند
اعضای هیأت مدیره باشگاه پیرامون مسائل مختلف و همچنین نتایج هفته‌های اخیر تیم نساجی جلسه‌ای برگزار کردند و تصمیماتی گرفتند که مهم‌ترین آن حمایت قاطع و کامل از مهابادی به‌عنوان سرمربی تیم تا پایان فصل بود.

به گزارش شمال نیوز، بعد از شکست‌های تیم فوتبال نساجی مازندران در برابر خونه‌به‌خونه و ملوان، شایعه‌هایی شنیده شد مبنی بر این که داوود مهابادی سرمربی این تیم قصد استعفا دارد و کادرفنی این مربی را نمی‌خواهد ولی واقعیت امر حمایت قاطع هیأت مدیره باشگاه نساجی از این سرمربی را خبر می‌دهد.

اعضای هیأت مدیره این باشگاه پیرامون مسائل مختلف و همچنین نتایج هفته‌های اخیر تیم نساجی جلسه‌ای برگزار کردند و تصمیماتی گرفتند که مهم‌ترین آن حمایت قاطع و کامل از مهابادی به‌عنوان سرمربی تیم تا پایان فصل بود.

همچنین در این جلسه عملکرد بازیکنان مورد ارزیابی قرار گرفت و به دلیل کسب نتایج بد در هفته‌های اخیر، 6 بازیکن جریمه 10 تا 20 درصدی شدند و جریمه 15 درصدی از قرارداد کادر فنی تیم نساجی هم تصویب شد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال نساجی مازندران در دو هفته اخیر امتیازات زیادی از دست داد و در حال حاضر با 39 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ دسته یک قرار دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.73 seconds.