.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم نگران تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید نباشند
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مردم هیچ نگرانی‌ برای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز برای شب عید نداشته باشند.

به گزارش شمال نیوز، محمد شریعتمداری چهارشنبه‌شب در حاشیه سفر به مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: باید تولیدکنندگان در میزان کیفیت محصولات عرضه‌شده به بازار و مورد استفاده مردم توجه بیشتر شود.

وی با اعلام توجه به بازار در ایام نوروز آینده و هماهنگی لازم بین دستگاه‌های مختلف جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم در تعطیلات نوروزی تصریح کرد: دل‌نگرانی از سوی برخی واحدهای تولیدی به خصوص در زمینه صادرات وجود دارد هر چند دولت سیاست‌های خوبی در این زمینه در دستور کار دارد که در آینده به مردم اطلاع داده می‌شود تا به منافع ملی کشور صدمه‌ای وارد نشود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: در زمینه صنعت یکی از مشکلات اظهار نظر افرادی در رابطه با مسائلی است که تخصص کافی در ان بخش ندارند البته در زمینه مسائل ارزی رئیس بانک مرکزی و معاون اقتصادی رئیس‌جمهور خبرها را به مردن اطلاع‌رسانی می‌کنند.

این مسؤول بیان کرد: ثبات نرخ ارز از بهترین موهبت‌ها برای بخش صنعت بوده و صادرات و تولید بهره‌مند از ثبات نرخ ارز و تغییرات منطقی و قابل پیش‌بینی هستند.

شریعتمداری با اعلام اینکه تغییرات غیرمنطقی به صنعت و تجارت لطمه می‌زند، اظهار کرد: این واقعیت غیرقابل انکار برای صنعت کشور بوده و باید مسؤولان در این زمینه سیاست‌های کمک‌کننده به حل مشکل اتخاذ کنند.

وی با تأکید بر تشکیل جلسه ستاد تنظیم بازار برای تعطیلات نوروز 97، خبر داد و افزود: وزارت جهاد کشاورزی در زمینه تعطیلات نوروزی و ارائه خدمات به مردم خبرهای خوبی در زمینه کامل بودن موجودی انبارهای کشور بخش خصوصی و دولتی در رابطه با کالاهای اساسی و ضروری مردم دارد و مردم هیچ نگرانی‌ برای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز برای شب عید نداشته باشند.

شریعتمداری با اشاره به تولید انبوه و توزیع آن در سطح کشور، افزود: در این بین همه نیازهای کشور در نظر گرفته شده و خریدهای مورد نیاز از تولیدکنندگان با ارسال به استان‌های مختلف انجام شد تا آماده توزیع بین مردم شود.

وی با اعلام گزارش مطلوب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از تشکیل کمیته نظارت بر سفرهای مردم در ایام نوروز و توجه جدی به پرمهمان‌پذیر، بیان کرد: وزارت بارزگانی هم در جلسه از تأسیس برخی از فروشگاه‌های بهاره در شهرها گزارش داد البته سازمان‌های تعزیرات و مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هم برنامه خوبی برای ایام عید دارند تا نظارت بیشتر بر کالا و خدمات از 15 اسفند امسال تا پایان 15 فروردین سال آینده انجام شود.

شریعتمداری یادآور شد: در زمینه اقتصاد حرف دستوری زدن کار شایسته نیست البته همه تلاش‌ها برای ثبات و آرامش بازار بوده البته انتظار داریم برخی تغییرات منطقی و قابل پیش‌بینی باشد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.296 seconds.