.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امتناع یک نماینده مجلس از حضور در جایگاه مسئولین!
در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ساری اتفاق جالبی رخ داد و آن هم امتناع محمد دامادی از حضور در جایگاه ویژه سخنرانان و مسولین بود.

به گزارش شمال نیوز، این موضوع ابتدا شائبه عدم حضور نماینده مجلس را در راهپیمایی ایجاد کرد، اما کمی پس از پایان مراسم عکسهایی از حضور ایشان در جمع راهپیمایان و خوش و بش وی با مسئولین دیده شد،که این احتمال را از بین برد.

 به همین دلیل و جهت روشن شدن علت عدم حضور ایشان در جایگاه علی رغم حضور در راهپیمایی را از از زبان خودشان جویا شدیم که وی اظهار داشت: بجز یک سال که آنهم به اصرار مسئولین محترم بود، بنده در جایگاه حاضر نشدم و کاملا با این کار مخالفم…

 دامادی ادامه داد: این شیوه ، شیوه ی غلطی است که ما خودمان را از مردم متمایز بدانیم. به نظر من تنها یک تریبون برای سخنرانی کافیست و نیازی به ساخت جایگاه نیست.مردم ما مردم خیلی خوبی هستند و امنیت در جامعه وجود دارد.

 وی با بیان اینکه یاد بگیریم و در عمل هم ثابت کنیم که انقلاب برای مردم است نه مسئولین ، تصریح کرد: ببنید اخیرا نرده ها را هم در نماز جمعه ها برداشتند،هیچ اتفاق بدی نیفتاده و امنیتی مدیران بهم نخورد که هیچ، بلکه احساس همدلی هم در مردم ایجاد شد.

دامادی گفت: واقعیتی که باید به آن توجه کرد این است که ما مسئولین همیشه یکدیکر را در جلسات مختلف و بدونه دردسر و مانع میبینیم، پس نیازی نیست در یک جا در جایگاه جمع شویم.

این نماینده مجلس یادآور شد: مردم هم به اندازه ی کافی ما را در تلویزیون و فضای مجازی میبینند.پس این فرصت را به مردم بدهیم تا در چنین مراسمات و اماکنی با ما ارتباط مستقیم بگیرند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس خاطر نشان کرد: اجازه دهیم مستقیم با ما حرف بزنند این حس را در مردم ایجاد نکنیم که از آنها برتریم حضور این مردم است که باعث عقب نشینی دشمن می شود و ما می توانیم به راحتی مسئولیت خود را انجام دهیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.