.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نان آن هم با چاشنی مهربانی/نان مهربانی و نانوایی مهر
طرح جدید نان مهربانی در جایگاه خود مورد توجه است و اهمیت زیادی دارد، وقتی بوی نان داغ در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر می‌پیچد باید به این فکر کنیم که برخی توان خریداری حتی یک قرص نان را ندارند.

به گزارش شمال نیوز، مهربانی از هر نوعی که باشد مورد پسند مردم است چرا که از دیرباز مردم علاقه‌مند به این بودند که بتوانند داشته‌های خود را با همنوعان خود قسمت کنند تا آنان نیز از سهمی برابر برخوردار باشند.

این روزها بعد از شنیده شدن اخباری در ارتباط با دیوار مهربانی، یخچال مهربانی این روزها خبرهایی در ارتباط با نان مهربانی شنیده می‌شود.

طرح جدید نان مهربانی در جایگاه خود مورد توجه است و اهمیت زیادی دارد، وقتی بوی نان داغ در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر می‌پیچد باید به این فکر کنیم که برخی توان خریداری حتی یک قرص نان را ندارند و توان خرید نان شب خود را ندارد؛ بی‌تردید حتی فکر کردن به این موضوع آن هم حتی برای لحظه‌ای دردناک است.

اینکه مردم نیازمند برای خرید نان در مضیقه نباشند و با کمک دیگران بتوانند دست‌کم محتاج نان شب خود نباشند در نوع خود ارزشمند است، چرا که نان جز اقلام و کالاهای ضروری است که وقتی فردی به برای تهیه آن دچار مشکل است باید بدانیم که نیازمند واقعی است.

یک نانوای خوش ذوق در شهرستان ساری توانسته با طراحی کارت‌های مهربانی سهمی در این زمینه بردارد و نان رایگان در اختیار نیازمندان قرار می‌دهد.

این نانوا در این‌باره اظهار کرد: بحث نان خیلی مهم است چرا که قوت غالب مردم است و نیاز در این زمینه موضوعی است توجه همه را به خود جلب می‌کند.

هادی طالبی ادامه داد: افرادی که قصد نیت خیر دارند پول بیشتری می‌دهند که به میزان آن کارت مهربانی در جایگاهی درنظر گرفته شده است و فردی که نیازمند است با ارائه این کارت هر تعداد نان که بخواهد در اختیارش قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برخی افراد از مؤسسات حمایتی معرفی شدند، اضافه کرد: واقعا برخی افراد به نان شب خود محتاج هستند حداقل تلاش ما این است که کسی در شهر گرسنه نماند.

این نانوا با اشاره به اینکه پنج درصد از سود قراردادهای در این زمینه در نظر گرفته شده است تا به میزان کافی نان در اختیار نیازمندان قرار گیرد، افزود: در این نانوایی به هیچ وجه جوش شیرین و سایر مکمل‌های غذایی استفاده نمی‌شود.

 همه ما می‌توانیم در این طرح خداپسندانه شریک باشیم و خوشحال باشیم با کمک همدیگر می‌توانیم نان‌های داغ را برای سفره‌های نیازمندان نیز به ارمغان آوریم که دست‌کم دیگر نان نباشند.

این کار در نوع خود ارزشمند است چرا که این نانوا ثابت کرده با کوچک‌ترین چیز حتی می‌توان دل مردم را شاد کرد.

لازم است این‌گونه امور خیر در جامعه گسترش یابد تا شاهد فردایی بهتر و بدون تفاوت برای همه افراد جامعه باشیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.