.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بابل به قطب درمانی شمال کشور تبدیل شود
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود پزشکان و کادر درمانی مناسب خواستار تبدیل شدن بابل به قطب درمانی شمال کشور شد.

به گزارش شمال نیوز، حسین نیازآذری عصر دوشنبه در بازدید از طرح های درمانی بابل اظهار داشت: حوزه درمان یکی از مزیت های مهم شهرستان بابل است که به کل استان خدمات درمانی ارائه می دهد، از اینرو ارتقای سطح کمی و کیفی و توسعه مراکز درمانی و بیمارستان های شهرستان بابل از راهبردهای اصلی شهرستان است.

نیازآذری به اشاره  اهمیت طرح تحول سلامت و اینکه خدمات درمانی یکی از مزیت های اصلی شهرستان بابل و این شهرستان دارای پزشکان و کادردرمانی حاذق و تجهیزات مناسب است تاکید کرد: تلاش ما براین است از طریق سرمایه گذاری های دولتی و بخش خصوصی و کمک خیرین و تشکل های خیریه، شهرستان بابل قطب درمانی شمال کشور شود تا ازطریق این راهبرد هم بخش های آموزشی و پژوهشی ارتقا پیدا کنند و خدمات درمانی برای شهروندان با کیفت مطلوب تری ارائه و به اقتصاد و اشتغال شهرستان کمک شود.

نماینده بابل راهبرد منطقه ای شدن را زمینه رفع مشکلات و کاستی ها برشمرد و افزود:  بیشترین مکاتبات و پیگیری هایم برای توسعه حوزه سلامت و  بخش بهداشت و درمان و ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی است.

نیازآذری با بیان اینکه بخش اعظمی از زیرساخت های درمانی شهرستان بابل مدیون خیرین است خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری های خیرخواهانه موجب حرکت آفرینی طرح های توسعه بخش درمان و سلامت شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.