.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیمارستان ولی‌عصر قائم‌شهر نیاز به جایگزین دارد
نماینده مردم قائم‌شهر و حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان ولی‌عصر (عج) قائم‌شهر از لحاظ قدمت دچار فرسودگی و پیری شده و نیاز به جایگزین دارد و انتظار داریم صورت مسئله و ابلاغ ساخت بیمارستان جایگزین ولی‌عصر تا پایان امسال ابلاغ شود.

به گزارش شمال نیوز، بخش اورژانس بیمارستان ولی‌عصر(عج) این شهرستان به دلیل نوسازی مدت‌ها بود که نمی‌توانست آن طور که شایسته است از بیماران پذیرایی کنند و جوابگوی نیاز آنان باشد.

بخش اورژانس هر بیمارستان به عنوان خط نخست ارائه خدمات درمانی به بیماران بدحال و فوریت‌های پزشکی یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر مرکز درمانی بوده و نقش تعیین کننده‌ای در حفظ حیات بیماران دارد.

ساخت اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) قائم‌شهر، با هدف استانداردسازی و تأمین زیرساخت‌های فیزیکی و تجهیزات بیمارستانی و درمانی مناسب، به رو و کارآمد در سازمان تأمین اجتماعی برنامه‌ریزی و اجرا شد تا کمک مؤثری به بیماران باشد و روز گذشته با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پروژه تجهیز بخش اورژانس و ارتقاء هتلینگ بیمارستان ولی‌عصر(عج) افتتاح شد.

مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان مازندران در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها با بیان اینکه با افتتاح اورژانس جدید که کمتر از یک‌سال به بهره‌برداری رسید، 500 متر فضا به 2500 متر مربع تبدیل شده است، اظهار کرد: سعی کردیم تمام جنبه‌های استاندارد در این پروژه رعایت شود.

محمد خورشیدی افزود: سال 94 و در سفر ریاست جمهوری، مرکز تخصصی قلب بیمارستان ولی‌عصر(عج) افتتاح شد و تاکنون هیچ مرکز جراحی قلبی با این سرعت پذیرش مورد اعتماد مردم قرار نگرفت.

وی تصریح کرد: تا به امروز بیش از یک هزار و 300 مورد جراحی و 11 هزار مورد آنژیوگرافی و آنژیوپلاسی انجام دادیم و از سراسر کشور هم بیمار پذیرش داشتیم.

مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان مازندران با بیان اینکه این مجموعه در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان نهایت توان خود را گذاشت، گفت: سعی کردیم تا از بهترین و متخصص‌ترین پزشکان در این بیمارستان استفاده کنیم.

در ادامه یکی از نمایندگان مردم قائم‌شهر و حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال آینده اعتبار مناسبی برای اشتغال پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: این امر نوید خوبی است تا توجه جدی به جوانان تحصیل‌کرده داشته باشیم.

عبدالله رضیان افزود: قائم‌شهری است که خیل عظیمی از کارگران نساجی در آن زندگی می‌کنند و ارتقاء بخش اورژانس و هتلینگ بیمارستان ولی‌عصر(عج) خدمت مناسبی به آنها است و جای تقدیر و تشکر دارد.

دیگر نماینده مردم قائم‌شهر و حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه تأمین اجتماعی را امید و پناه‌گاه کارگران و بازنشستگان برشمرد و گفت: رویکرد نظام باید خدمت به این قشر باشد.

علی ادیانی افزود: مطالعات بین‌المللی نشان می‌دهد که مجموعه ساختار تأمین اجتماعی دولت محور نیست ولی در کشور ما دولت محور است و این اشتباه است چراکه تأمین اجتماعی یک سرمایه ملی است که باید با دست باکفایت برآمده از صاحبان سهام و سرمایه تمشیت شوند.

وی تصریح کرد: نقش کارگران در ساختار مدیریت، تمشیت و چگونگی هزینه این سرمایه برآمده از آن، باید مورد توجه قرار گیرد و دولت و مجلس حمایت می‌کند.

نماینده مردم قائم‌شهر و حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمارستان عظیم و منطقه محور ولی‌عصر (عج) قائم‌شهر از لحاظ قدمت دچار فرسودگی و پیری شده و نیاز به جایگزین دارد، اظهار کرد: زمین جدید برای احداث بیمارستان جدید نیاز نداریم و در همین زمین می‌توان آن را احداث کرد ولی امیدواریم به سرنوشت بیمارستان رازی گرفتار نشود و انتظار داریم صورت مسئله و ابلاغ ساخت بیمارستان جایگزین ولی‌عصر تا پایان امسال ابلاغ شود.

ادیانی افزود: دستگاه‌های اجرایی در قانون مثل دانه‌‌های تسبیح هستند ولی بند ندارند و این خلأ ما است و  باید فرمانده قرارگاه ایجاد اشتغال به صورت عینی مصداق پیدا کنند.

وی در پایان گفت: جامعه زنان نصف جمعیت کشور ما را تشکیل می‌دهند و در بحث اشتغال مظلوم و مغفول مانده‌اند و در استان مازندران براساس آخرین آمار 63دهم درصد زنان 15 تا 25 سال، بیکار هستند و با همه ظرفیت‌ها خدادادی در مازندران حق ما این حجم از بیکاری نیست./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.501 seconds.