.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما تا انتخابات
 

آخرین عناوین
در حاشیه ملاقات با مدیربلند پرواز ویک پیشنهاد مضحک ؛
آقای یونسی ؛ از شما انتظار نداشتیم !
شمال نیوز : شمال نیوز : مدیری که یکی ازاولین اقداماتش پس ازورود به مازندران شکایت از رسانه هاست و خود را مجاب به جوابگویی نمی بیند از معاون سیاسی استاندار می خواهد که کارگروه رسانه تشکیل دهد!!!....
آقای یونسی ؛ از شما انتظار نداشتیم !

شمال نیوز : مدیری که یکی ازاولین اقداماتش پس ازورود به مازندران شکایت از رسانه هاست و خود را مجاب به جوابگویی نمی بیند از معاون سیاسی استاندار می خواهد که کارگروه رسانه تشکیل دهد!!!

به گزارش شمال نیوز ، ماجرا از این قرار است که سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران به دیدار رئیس شورای اطلاع رسانی استان می رود و می گوید : جهاد دانشگاهی با پیشنهاد، تشکیل کارگروه توسعه رسانه ای، ایجاد این کارگروه را در راستای توسعه استان ضروری می داند.

البته چون آقای یونسی را فردی دلسوز و با اخلاق می دانیم تنها به این جمله بسنده می کنیم که « از شما انتظار نداشتیم » که یک مدیر با این گونه اقدامات را به حضور بپذیرید .


جناب آقای یونسی ؛

حتما شنیده اید که حرمت امامزاده را متولی آن باید حفظ کند . از جنابعالی به عنوان رئیس شورای اطلاع رسانی انتظار نمی رفت که مدیری رسانه ستیز را که با شکایت از رسانه ای که در دفاع از منافع مردم گزارشاتی را منتشر کرده است به حضور بپذیرید .


همین اقدام جنابعالی موجب شد تا این فرد با فرافکنی و پرروئی به خود اجازه پیشنهاد مضحک « تشکیل کارگروه توسعه رسانه ای استان » را داده و در جایگاه مدعی رسانه ها قرار گیرد !


چگونه می شود مدیری که نقد دلسوزانه عملکرد خود و مجموعه تحت مدیریتش را در یک رسانه برنمی تابد وبه جای پاسخگویی به افکار عمومی و استفاده از مفاد قانونی برای ارسال جوابیه ، دست به شکایت می شود به خود اجازه می دهد در مقابل بالاترین مقام اطلاع رسانی استان با جسارت سخن از تشکیل کارگروه رسانه ای مازندران به زبان آورد .


جناب آقای دکتر یونسی ؛

بدون تردید مشغله ها و برنامه های گسترده ایام الله دهه مبارک فجر موجب شد تا ازشکایت این فرد از « شمال نیوز » بی اطلاع باشید و اطمینان داریم که در صورت آگاهی از این موضوع اجازه ملاقات به این مدیربلند پرواز را نمی دادید اما به هر روی لازم بود تا گله مندی اهالی رسانه و خبر استان مازندران را باطلاع جنابعالی برای ثبت در تاریخ رسانه استان برسانیم .


وکلام آخر ؛

آنچه باید به مردم عزیز مازندران  اطمینان داد اینکه « شمال نیوز » بر اساس عهدی که با آنان بست ، از تهدیدها ، شکایت ها و اتهام زنی های بی اساس نمی هراسد و همچنان در این راه استوار خواهد ماند .

منتظر گزارشات و اخبار روشنگرانه « شمال نیوز » باشید .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کارمند 23 بهمن 1396
27
8
پاسخ
خیلی خنده داره ! یاد مثال دزد پررو یقه صاحب خونه رو میگره افتادم . آقای یونسی عزیز شما باید ضعف مدیریتی در جهاد دانشگاهی مازندران را به گوش رئیس جهاد دانشگاهی کشور برسانید .برخی از کارکنان چند ماه است که حقوق نمی گیرند .
خبرنگار 23 بهمن 1396
18
8
پاسخ
ما نخواهیم که شما برای ما کارگروه رسانه ای تشکیل بدید کی رو باید ببینیم ؟ دست از سر رسانه های استان بردار و برگرد لرستان پسر خوب
حقوقدان 23 بهمن 1396
8
8
پاسخ
آقای سرپرست جهاد دانشگاهی . شما اگر صداقت در گفتار داری و ادعای رسانه باید طبق قانون با ارسال جوابیه به سایت شمال نیوز خواستار انتشار آن می شدی و در صورت عدم انتشار نسبت به شکایت اقدام می نمودی . این حرکت نافرجام شما اگر چه بیهوده و بی حاصل است و در هیچ محکمه عادلی وارد نیست اما اوج بی قانونی تان را نشان می دهد .
دلسوز 23 بهمن 1396
13
9
پاسخ
برای یونسی متاسفم . چرا بازیچه دست یک لر شده است ؟ قبول ندارم که اطلاع نداشت . مشاورانش و روابط عومی استانداری باید به ایشان اطلاع میداد . اصلا راه دادن یک ایجور فردی باعث رنجش خاطر رسانه ها شده است . رئیس اطلاع رسانی دولت در استان باید هوشمندتر باشد .
پاسخ ها به این نظر
محمد از استانداری 23 بهمن 1396
این چه حرف سخیفی است که میگویید یک لُر! من در مورد عملکرد ایشان قضاوتی ندارم ولی این بیان نژادپرستانه واقعا شرم آور است!
نا شناس 24 بهمن 1396
به نظرم لر و ترک و مازنی نداره . آدم باید وجدان داشته باشه که کم پیدا میشه .واقعا دل رسانه ها از این برخورد به درد اومد . یکی با بالادستی اش در تهران مکاتبه کنه
علی 23 بهمن 1396
2
7
پاسخ
نمی دونم آقای یونسی با این درایت و هوشمندی اش چرا دور خورد ؟ مگر از قبل سابقه یک مدیر را بررسی نمی کند؟ مگر دفترش پیش از یک هر دیدار افراد را ارزیابی نمی کند . این فرد که خودش از رسانه ها شکایت می کند با چه وجاهتی پیشنهاد ایجاد کارگروه رسانه را می دهد . این توهین بزرگی به رسانه ها بود آقای یونسی
پژوهشگر جهادی 23 بهمن 1396
4
5
پاسخ
دکتر حمیدرضا طیبی ریاست محترم و دانشمند جهاد دانشگاهی - متاسفانه از بدو حضور واحد عبدالهیان در استان مازندران حاشیه های زیادی گریبانگیر جهاد دانشگاهی استان شده است . / همانطور که استحضار دارید ما در جهاد استان نیاز به آرامش داریم و تعامل با دستگاههای اجرایی و رسانه ها یکی از ملزومات پیشرفت برنامه های ابلاغی می باشد ./ بازهم متاسفانه سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران با درگیری با رسانه ها و شکایت از آنان شرایط بحرانی ایجاد کرده است که واحد مازندران را از اهداف خود دور می کند . / این حاشیه ها حتی در دیدار با مدیران ارشد استان نیز تاثیرگذار است ./ رفتارهای مدیریت جهاد دانشگاهی مازندران با روح حاکم براین نهاد مقدس و اهداف عالیه ترسیم شده در راستای پژوهش محوری همخوانی ندارد ./ عبداللهیان به جای پاسخ چند خطی به رسانه ها دست به شکایت شد و در مقابل نیز تعدادی از رسانه ها نیزبا وحدت خود در مقابل جهاد دانشگاهی مازندران صف آرایی می کنند . .................. ( بخش هایی از نامه سرگشاده جمعی از پژوهشگران مازندران به دکتر حمیدرضا طیبی رئیس محترم جهاد دانشگاهی که بزودی در اختیار رسانه ها قرار می گیرد )
م 22 بهمن 1396
1
2
پاسخ
بابا چرا اینقده ناراحت شدین!!! آقای دکتر میخواد یک تیم رسانه ای سفارشی درست و مجیزگویان رو یکجا جمع کنه تا اگه کسی انتقادی کرد، این تیم رسانه ای ماله بکشن و ماله بکشن و باز هم ماله بکشن!!!......این که کار بدی نیست! این هوش مدیریتی یک دکتره !!!!! شمال نیوز متوجه نیست!!! آقایون کارشون رو بلدن. حرفه ای شدن.. اگه بلد نبودن که سالها همچنان به پستان پرشیر مدیریت نمی چسبیدن کهههههه!
نا شناس 22 بهمن 1396
2
2
پاسخ