.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اگر سوم کشور هم نمی شدیم راضی بودم
رئیس هیأت وزنه‌برداری مازندران با رضایت از عنوان سومی تیم استان در رقابت‌های بزرگسالان قهرمانی کشور در اهواز گفت: حتی اگر به سکو نمی‌رسیدیم و یک مدال هم نمی‌گرفتیم راضی بودم چون ثمره این صبر را در دوران گذشته دیدم و اطمینان دارم نسل تازه وزنه‌برداران مازندران هم درخشش خوبی خواهند داشت.

به گزارش شمال نیوز،عباس رحیمی درباره تیم مازندران در رقابت‌های وزنه‌برداری بزرگسالان کشور که در اهواز برگزار شد با ۳ نقره مرتضی بیگلری و یک نقره و دو برنز حسین بیرانوند به مقام سومی دست یافت؛ با رضایت از عنوان سومی تیم استان در رقابت‌های بزرگسالان قهرمانی کشور در اهواز اظهار کرد: حتی اگر به سکو نمی‌رسیدیم و یک مدال هم نمی‌گرفتیم راضی بودم چون ثمره این صبر را در دوران گذشته دیدم و اطمینان دارم نسل تازه وزنه‌برداران مازندران هم درخشش خوبی خواهند داشت.

رئیس هیأت وزنه‌برداری مازندران افزود: در سنوات گذشته قهرمانی کشور در تمامی رده‌های سنی ریسک حضور وزنه‌بردارانی با شرایط سنی کمتر نسبت به باقی استان‌ها را پذیرفته و پایش ایستاده‌ایم که باعث این شده بیشتر نفرات کنونی تیم‌های ملی در نوجوانان و جوانان مازندرانی باشند. این برنامه را در بزرگسالان هم اجرایی کردیم که فراتر از انتظار عمل شد.

وی که پنج بار متوالی با هیأت تحت مسؤولیت خود در رده‌بندی سالانه فدراسیون وزنه‌برداری عنوان بهترین استان را به‌دست آورده تاکید کرد: برنامه‌ریزی هیأت استان بر کار در رده پایه متمرکز شده و قطعا این رویه را ادامه می‌دهیم. برای مسابقات خوزستان هم ۴ تن از ۸ عضو تیم در رده سنی نوجوانان و جوانان بودند و کمترین میانگین سنی را میان استان‌های شرکت‌کننده داشتیم با این حال سوم شدیم و ۶ مدال گرفتیم‌.

رحیمی با تشکر از کادر فنی و وزنه‌برداران استان گفت: با وجود مشکلات مالی تیم استان با پرواز به اهواز سفر کرد و برگشت تا حساسیت و اهمیت خود را برای حضور پرروحیه استعدادهای خود نشان دهیم.

در این مسابقات خوزستان میزبان قهرمان شد، تهران در مکان دوم قرار گرفت و مازندران بالاتر از اردبیل و گیلان به مقام سومی دست یافت./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.