.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های هزار و چالوس در ۲۲ بهمن ۹۶
رئیس پلیس راه استان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های هراز، چالوس و سوادکوه از امروز تا فردا دوشنبه ۲۳ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: آمدوشد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه تا ساعت ۱۲ فردا ۲۳ بهمن ماه از جاده هراز ممنوع شد.

وی افزود: رفت و آمد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوعیت آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج به چالوس گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ یک شنبه ۲۲ بهمن از مرزن آباد به سمت کرج و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج به سمت مرزن آباد و بالعکس بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ یکشنبه ۲۲ بهمن ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده است.

وی افزود: از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۲۴ همان روز‌ها با اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد موتورسیکلت در جاده‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه تا ساعت ۱۰ صبح فردا دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ممنوع است.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به تمهیدات و تدابیر ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی برای برقراری نظم و امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه که همزمان با سراسر کشور در سراسر استان برگزار خواهد شد، گفت: پلیس انقلابی همواره آماده جانفشانی و ایثار در راستای اعتلای این انقلاب است.

سردار میرفیضی ضمن اعلام آمادگی کامل پلیس برای برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در استان از همه اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار استان دعوت کرد تا بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حمایت همه جانبه خود را از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه دشمنان نظام و خودفروختگان داخلی اعلام کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.32 seconds.