.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حماسه تماشایی دیار علویان زودتر از همیشه آغاز شد
میدان ساعت شهرستان ساری زودتر از همیشه آماده برپایی راهپیمایی 22 بهمن شده است و با توجه به فراخوان اعلام شده که راهپیمایی ساعت 9:30 دقیقه آغاز می‌شود، ندای الله اکبر مردم مرکز مازندران از مسیرهای منتهی به راهپیمایی 22 بهمن زودتر از موعد مقرر به گوش می‌رسد...

به گزارش شمال نیوز، میدان ساعت شهرستان ساری زودتر از همیشه آماده برپایی راهپیمایی 22 بهمن شده است و با توجه به فراخوان اعلام شده که راهپیمایی 22 بهمن سال 96 شهر ساری از ساعت 9:30 دقیقه آغاز می‌شود؛ ندای الله اکبر مردم مرکز مازندران از مسیرهای منتهی به راهپیمایی 22 بهمن زودتر از موعد مقرر به گوش می‌رسد.

نخستین فریاد مردم مازندران از مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن سال 96 با فریاد الله‌اکبر و مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی جان‌بخش این مراسم شده است.

مردم دیار علویان که در هشت سال دفاع مقدس با خلق حماسه‌های پرشور موجب یاس دشمنان شدند امروز نیز با آغازی زودهنگام اثبات می‌کنند که همچنان با حماسه‌سازان بی‌سنگر هستند و نگهبانانی لایق برای راه خمینی کبیرند...

مردان و زنان مرکز مازندران که طی روزهای گذشته با بدرقه‌ای حماسی جانباز شهیدسیدمجتبی علمدار 22 بهمن زودهنگام را به ثبت کردند امروز نیز در میدان ساعت تداوم این مسیر را به همگان و به ویژه دشمنان و توطئه‌گران نشان خواهند داد و این نوید را نیز به دوستان خود می‌دهند که راه انقلاب همچنان ادامه دارد.

قرائت قرآن برای آغاز راهپیمایی و خواندن سرود حماسی انقلاب اسلامی در میدان ساعت توسط دانش‌آموزان انقلابی راهی برای اثبات آنچه است که از گذشتگان به ارث رسیده است.

سراسر مازندران در تکاپوی بهار بیداری و جشن 40 سالگی طلوع فجر است

امروز سراسر دیار سبز مازندران در تکاپوی بهار بیداری و جشن برای چهل سالگی انقلاب اسلامی هستند و می‌روند که یک‌بار دیگر با انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از راه رسید و مردم نیز طی این سال‌ها در تمام صحنه‌های انقلابی حضور فعالی داشتند و نشان دادند هیچ توطئه و دسیسه‌ای نمی‌تواند آنها را از این مسیر بازدارد.

همه ساله شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن هستیم که خود نقطه عطفی برای نمایش وحدت مردمی و مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب است.

امسال با توجه به شرایط منطقه حضور پررنگ مردمی بیش از گذشته احساس می‌شود چرا که هر چه حضور پرشور مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن تجلی بهار آزادی و ایمان مردم ایران اسلامی است و خود می‌تواند تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

در طول گذشت 39 سال از بهار آزادی و انقلاب اسلامی هرگاه که نیاز به حضور مردم بودند، خود مردم این موضوع را درک کردند و با حضور خود بهار بیداری را به نمایش گذاشتند.

امسال نیز همانند سال‌های گذشته میعادگاه‌های دلدادگی و وحدت مردمی در جای جای استان علوی مازندران مشخص شد و مردم نیز با حضور تماشایی خود یک‌بار دیگر عشق و ارادت خود به انقلاب اسلامی را به منصه ظهور می‌رسانند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.