.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حتی یک کارخانه یا یک مرکز تولیدی نباید در مازندران تعطیل شود
رئیس‌کل دادگستری مازندران گفت: حتی یک کارخانه یا یک مرکز تولیدی نباید در استان مازندران تعطیل شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد در بازدید از کارخانه سیمان نکا اظهار کرد: دستگاه قضایی همیشه پشتوانه صنعت استان بوده و اجازه نخواهد داد که هیچ کارخانه یا کارگاه تولیدی یا صنعتی در این استان تعطیل شود.

وی بیان کرد: اگر می‌خواهیم انقلابی باشیم باید براساس فرمایش‌ها و معیارهای مقام معظم رهبری که بر اقتصاد مقاومتی تأکید دارد، عمل کنیم و آن را در عمل نشان دهیم، همان‌گونه که در مقابل تهدیدهای اقتصادی دشمنان نظام اسلامی مقاوم هستیم.چ

رئیس‌کل دادگستری مازندران تصریح کرد: دشمنان ایران در جنگ نظامی شکسته خورده و الان با جنگ اقتصادی وارد میدان شده‌اند و ما باید با استفاده از اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید نگذاریم کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی و صنعتی که سنگرهای ما هستند تعطیل شوند زیرا تعطیلی مراکز تولیدی ما همان خواسته‌های دشمن است.

این مسؤول تأکید کرد: دشمنان اسلام با این جنگ اقتصادی می‌خواهند انقلاب را از ما بگیرند ولی ما مسلمانان با اطاعت از خدا و پیروی از پیامبران و امامان و به پشتوانه مقام معظم رهبری با تمام وجود از اقتصاد کشور حمایت خواهیم کرد.

تقوی‌فرد افزود: تمامی مدیران و صنعت گران و کارگران باید با همت و تلاش بکوشند تا چرخه تولید کارخانجات پابرجا باشد.

وی درباره نحوه عملکرد مدیران و صنعت‌گران گفت: این عملکرد خوب و درست ما هست که همیشه ماندگار خواهد بود نه این سمتی که ما به آن تکیه زده‌ادیم زیرا این جایگاه قابل تغییر است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.