.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در استان مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال 1396 در استان مازندران از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اعلام شد

به گزارش شمال نیوز، در شهرستان ساری مسیر راهپیمایی 22بهمن از میدان ساعت تا میدان امام خمینی(ره)ساعت 9:30صبح است و سخنران این تجمع با شکوه وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود.

 

در شهرستان گلوگاه مسیر راهپیمایی از مسجد علوی به سمت میدان 22 بهمن شهرستان گلوگاه در ساعت 10 صبح به سخنرانی تباکی فرماندار شهرستان گلوگاه است.

راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان بهشهر از چهار راه استقلال به سمت پارک ملت ساعت 10 صبح به سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جباری امام جمعه بهشهر.خواهد بود.

مسیر راهپیمایی در شهرستان نکا از مقابل جهاد کشاورزی تا میدان جانبازان در ساعت 10 صبح و با سخنران حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا برگزار می شود.

شهرستان میاندرود نیز راهپیمایی از شهرداری سورک ، بلوار امام خمینی تا میدان امام حسین (ع) در ساعت 10 صبح و با سخنرانی قادری فرماندار شهرستان میاندورود انجام می گیرد.

در شهرستان جویبار راهپیمایی از مسجد اعظم مقابل بیمارستان مرحوم عزیزی به سمت مصلای الغدیر درساعت 10 صبح و با سخنرانی حضرت آیت الله نادعلی زاده امام جمعه شهرستان جویبار برگزار می شود.

در شهرستان قائم شهر راهیمایی 22 بهمن از میدان طالقانی (ره) به سمت میدان امام(ره) در ساعت 10 صبح به سخنرانی دکتر رضیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

در شهرستان آمل مسیر راهپیمایی از میدان قائم به سمت امامزاده ابراهیم(ع) در ساعت 30/9 صبح با سخنرانی دکتر یوسفیان نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

در شهرستان بابل مسیر راهپیمایی از میدان ولایت به سمت اداره کل مخابرات استان مازندران در ساعت 10 صبح با سخنرانی حضرت آیت الله توکل نماینده خبرگان رهبری برگزار می شود.

مسیر راهپیمایی در شهرستان بابلسراز مقابل سپاه به سمت گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) در ساعت 10 صبح خواهد بود.

در شهرستان فریدونکنارراهپیمایی از مقابل مسجد جامع به سمت مصلای قدس در ساعت 10 صبح و با سخنرانی نانوا کناری نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

شهرستان محمود آباد نیز مسیر راهپیمایی ازگلزار شهدای آهومحله، خیابان حضرت امام (ره)،به سمت مصلای موقت درساعت 10 صبح خواهد بود.

در شهرستان نور راهیمایی از میدان امام خمینی (ره ) به سمت مصلای بزرگ الغدیر درساعت10 صبح و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احمدی امام جمعه نوربرگزار می شود.

 

در شهرستان نوشهرراهپیمایی از مقابل مسجد جامع به سمت خیابان شهید کریمی – میدان همافران– خیابان انقلاب- میدان آزادی، روبروی آموزش و پرورش سابق در ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شکریان مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مازندران برگزار می شود.

 

در شهرستان چالوس مسیر راهپیمایی از مقابل مسجد جامع به سمت پشت بانک ملی میدان معلم از ساعت 10 صبح با سخنرانی دکتر عراقچی معاون وزیر امور خارجه برگزار می شود.

 

در شهرستان عباس آباد مسیر راهپیمایی از مسجدجامع به سمت آموزش و پرورش و بالعکس به سمت مسجد جامع ساعت 10 صبح با سخنرانی جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران انجام می شود.

 

در شهرستان رامسرمسیر راهپیمایی 22 بهمن از مقابل شهرداری رامسر به سمت مصلای جوادالائمه(ع) در ساعت 10 صبح با سخنرانی شریعت نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلام انجام می شود. /ایسنا

 
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.936 seconds.