.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین مهلت انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت کنکور ارشد ۹۶
فرصت انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت کدرشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ ساعت ۲۴ امشب ۲۱ بهمن پایان می‌یابد.

به گزارش شمال نیوز،فرصت انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت کدرشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ ساعت ۲۴ امشب ۲۱ بهمن پایان می‌یابد.

حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش افزود: مرحله دوم اعلام ظرفیت رشته‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ از سه شنبه ۱۷ بهمن آغاز شده است و تا امروز ۲۱ بهمن ماه تعداد ۲۸۶ نفر در این مرحله انتخاب رشته کرده اند.

وی افزود: ظرفیت پذیرش رشته‌های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ تعداد ۸۳۷ نفر است.

توکلی خاطرنشان کرد: این مرحله با توجه به تقاضای بعضی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی به منظور تکمیل ظرفیت اجرایی شده است و داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد ثبت‌نام و در جلسه امتحانی حاضر بوده‌اند، می‌توانند تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۲۱ بهمن با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی یادآور شد: داوطلبان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به رشته امتحانی خود، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه از کدرشته‌های امتحانی مندرج در این اطلاعیه اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: گزینش نهایی در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنمای شماره ۱ و ۲ آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ انجام خواهد شد.

وی افزود: هر داوطلب منحصراً مجاز به انتخاب کدرشته تحصیلی خواهد بود که در آزمون کدرشته امتحانی مربوط شرکت کرده باشد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.