.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام آیت الله طبرسی برای در گذشت مرحوم احمدی اتوئی
حضرت آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران به مناسبت در گذشت حجت الاسلام و المسلمین احمدی اتوئی پیامی صادر کردند.

شمال نیوز: حضرت آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین احمدی اتوئی پیامی صادر کردند.


به گزارش شمال نیوز، متن پیام بشرح زیر می باشد.

انا لله و انا الیه راجعون العلماء باقون مابقی الدهر 


ارتحال غم انگیز عالم فاضل و روحانی جلیل القدر مرحوم خلد آشیان حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا احمدی اتوئی موجب تأثر و تألم اینجانب و قاطبه علماء و اهالی عالم دوست مازندران گردید.

مرحوم احمدی اتوئی یکی از روحانیون فعال مبارز و رزمنده ولایی و همیشه حاضر در صحنه و لبیک گوی فرامین ولی امیر مسلمین به ویژه در مسئولیت خطیر بنیاد بین المللی غدیر استان مازندران بسیار موفق بوده و از شجاعت مثال زدنی و نقش آفرینی تأثیر گذار و مدیریت تعیین کننده برخوردار بودند. روحیه بالا، انگیزه فراوان، حرکت هدفمند و اراده ی مصمم و فولادین ایشان در امور اعتقادی و در همه ی مواقعی که احساس تکلیف می کرد زبانزد خاص و عام بوده و همواره به عنوان یک الگو برای اطرافیان خویش محسوب می گشت و چقدر حیف شد که ایشان با آن همه فداکاری و از جان گذشتگی، به مقام شهادت نائل نگشت.

اما، تردیدی نیست که ایشان همانند همه مجاهدان فی سبیل الله در نزد خداوند مأجور خواهد بود.

اینجانب ضمن تسلیت مصیبت وارده به پیشگاه مقام عظمای ولایت و سلسله جلیله روحانیت و اهالی شریف سوادکوه بخصوص شهروندان عالم پرور زیراب و بیت شریف از خداوند سبحان برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبائی مسئلت می نمایم.

نورالله طبرسی
نماینده مقام معظم رهبری در مازندران و عضو مجلس خبرگان رهبری


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.521 seconds.