.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز محدودیت ترافیکی سه روزه پلیس راه در جاده‌های هراز و چالوس
پلیس راه مازندران از امروز محدودیت‌ ترافیکی سه روزه‌ای را برای آمد و شد انواع وسایل نقلیه در جاده‌های هراز و چالوس اعمال کرد.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندرانگفت: آمد وشد انواع تریلر ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه به سمت تهران و ساعت ۶ تا ۲۴ یکشنبه از تهران به شمال و برعکس ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ فردا و روز یکشنبه ۲۲ بهمن همین ساعت از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: جاده چالوس از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز شنبه و یکشنبه ۲۱ و ۲۲ بهمن از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.

رییس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ فردا و یکشنبه ۲۲ بهمن از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه است.

وی گفت: آمد وشد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و فردا و از ساعت ۶ تا ۱۲ روز یکشنبه ۲۲ بهمن در جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد موتور سیکلت ساعت ۱۰ صبح دوشنبه در همه جاده‌های مازندران ممنوع است.

وی از استقرار ۳۰۰ واحد گشت انتظامی، راهداری، امدادی و ترافیکی در جاده‌های استان خبر داد و گفت: ۱۵۰ مقر انتظامی و ترافیکی، امدادی و راهداری و اورژانس برای مدیریت ترافیک و حوادث جاد‌های در این جاده‌ها راه اندازی شده است.

رییس پلیس راه مازندران بر همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی برای آمد وشد در جاده‌های استان تاکید کرد و افزود: رانندگان با رعایت قوانین و فاصله طولی مناسب با وسیله جلویی، سلامت سفر خود و سرنشینان را تضمین می‌کنند.

سرهنگ قدمی گفت: ۲۲ باب راهدارخانه نیز جهت عملیات راهداری زمستانی شامل امدادرسانی، اسکان مسافران در راه مانده تجهیز شدند.

وی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر چهار جاده اصلی که این استان را به پایتخت و دیگر نقاط کشور متصل می‌کند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.429 seconds.